A Sony Interactive Entertainment Santa Monica játékában több is volt a megjelenés előtt.
Cory Barlog, a játék rendezője a GamingBoltnak adott interjújában többek között erről is beszélt: „Több boss is volt, amit a fejlesztés során ki kellett vágnom, mert bossonként 15-20 ember volt, és 1-2 év [fejlesztés] kellett egyenként, és ezt szerintem sokan lebecsülik és azt mondják, hogy nincs elég bossfight a játékban – egy kicsit mohók, mert bár szívesen látnék tizet belőlük, ez a játék úgy kb. két évtizedig lett volna fejlesztés alatt.” Viszont nem az idő és az erőforrás hiánya volt az egyedüli indok a tartalomkivágás mögött – Barlog egy kicsit áramvonalasabb, karakter(ek)re koncentáló történetet szeretett volna.
Egy-két kivágott karakterre azért van utalás a játékban: „Vannak teóriák arról, ahogy a játékosok ránéznek a karakterekre, és megkérdezik, kik is ők. „Miért van egy hatalmas madárszobor Helheimben?” Aztán azon töprengenek, hogy miért szántunk rá időt… talán azért, mert egykor az egy hatalmas bossfight VOLT,” tette hozzá Barlog.
Nos, akkor mennyi kerül be a folytatásba? Mert kizárt, hogy ne legyen – Barlog korábban mondta, hogy jóval több játékot tervezett!
Forrás: WCCFTech