Több kivágott boss is volt a God of Warban!

A Sony Interactive Entertainment Santa Monica játékában több is volt a megjelenés előtt.

Cory Barlog, a játék rendezője a GamingBoltnak adott interjújában többek között erről is beszélt: „Több boss is volt, amit a fejlesztés során ki kellett vágnom, mert bossonként 15-20 ember volt, és 1-2 év [fejlesztés] kellett egyenként, és ezt szerintem sokan lebecsülik és azt mondják, hogy nincs elég bossfight a játékban – egy kicsit mohók, mert bár szívesen látnék tizet belőlük, ez a játék úgy kb. két évtizedig lett volna fejlesztés alatt.” Viszont nem az idő és az erőforrás hiánya volt az egyedüli indok a tartalomkivágás mögött – Barlog egy kicsit áramvonalasabb, karakter(ek)re koncentáló történetet szeretett volna.

Egy-két kivágott karakterre azért van utalás a játékban: „Vannak teóriák arról, ahogy a játékosok ránéznek a karakterekre, és megkérdezik, kik is ők. „Miért van egy hatalmas madárszobor Helheimben?” Aztán azon töprengenek, hogy miért szántunk rá időt… talán azért, mert egykor az egy hatalmas bossfight VOLT,” tette hozzá Barlog.

Nos, akkor mennyi kerül be a folytatásba? Mert kizárt, hogy ne legyen – Barlog korábban mondta, hogy jóval több játékot tervezett!

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu