Még mindig egyjátékos kampánnyal rendelkezne az EA Vancouver Star Wars-játéka?

Vagy (és ez akár az alternatív cím is lehetne): a korábban bezárt Visceral Gamestől átvett projekt, ami elvileg főképp online formát fog ölteni, mégis rendelkezni fog az eredetileg a Visceral által is tervezett kampánnyal?

Kicsit katyvasz eddig, de tisztázzuk: miután az Electronic Arts a Dead Space fejlesztőinek stúdióját bezárta, átirányította az eredetileg Amy Hennig (Uncharted!) által vezérelt projektet az EA Vancouverhez, akik egy márciusi álláshirdetésben azt írták, hogy „egy nyílt világú, AAA Star Wars-játékhoz” keresnek egy vezető online mérnököt. Eddig tiszta?

Újabb álláshirdetéssel jelentkeznek: ezúttal egy senior online tervezőt keresnek, de a jellemzés a fontos itt: „aki a kreatív rendezővel, a játék rendezőjével és a vezető íróval együttműködik, hogy egymáshoz igazítsa az összes kötődő elemet az egyjátékos narratívával és játékmenettel egy összefüggő élményért.” Egyjátékos narratíva és játékmenet!

Persze nem lenne Electronic Arts az Electronic Arts, ha nem lenne a leírásban még „élő szolgáltatás”, illetve „játékbeli ökonómia” – szóval monetizáció lesz a játékon belül. Bejelentésre nem is számítunk idén. Talán jövőre…

Forrás: WCCFTech, WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu