Vagy (és ez akár az alternatív cím is lehetne): a korábban bezárt Visceral Gamestől átvett projekt, ami elvileg főképp online formát fog ölteni, mégis rendelkezni fog az eredetileg a Visceral által is tervezett kampánnyal?
Kicsit katyvasz eddig, de tisztázzuk: miután az Electronic Arts a Dead Space fejlesztőinek stúdióját bezárta, átirányította az eredetileg Amy Hennig (Uncharted!) által vezérelt projektet az EA Vancouverhez, akik egy márciusi álláshirdetésben azt írták, hogy „egy nyílt világú, AAA Star Wars-játékhoz” keresnek egy vezető online mérnököt. Eddig tiszta?
Újabb álláshirdetéssel jelentkeznek: ezúttal egy senior online tervezőt keresnek, de a jellemzés a fontos itt: „aki a kreatív rendezővel, a játék rendezőjével és a vezető íróval együttműködik, hogy egymáshoz igazítsa az összes kötődő elemet az egyjátékos narratívával és játékmenettel egy összefüggő élményért.” Egyjátékos narratíva és játékmenet!
Persze nem lenne Electronic Arts az Electronic Arts, ha nem lenne a leírásban még „élő szolgáltatás”, illetve „játékbeli ökonómia” – szóval monetizáció lesz a játékon belül. Bejelentésre nem is számítunk idén. Talán jövőre…