A Souls játékoknál is nehezebb lesz a Sekiro: Shadows Die Twice?

A Bloodborne nehézségét is felülmúlhatja a Sekiro: Shadows Die Twice.

A FromSoftware következő játékáról a rendezője (és a cég elnöke), Hidetaka Miyazaki a GameSpotnak ezt nyilatkozta: „Szerintem az élvezet mértéke játékostól függően eltérő lesz. Ha te az a fajta vagy, aki lassan halad, óvatosan összerakva a dolgokat, megtanulva az ellenfelek gyengeségeit és elhelyezkedésüket, miközben mindent megfigyelsz, remekül fogsz szórakozni. Ez az a felfedezés érzése, ahogy feltárod a háromdimenziós pályákat – találni fogsz valamit, mondjuk egy új műtag-eszközt, amitől elgondolkodsz, hogy miért nem használod ezt azon az ellenfelen? Aztán ez összekapcsolódik és ha működik, elégedettséggel fogja a játékost eltölteni.

Eközben a másik játékos, aki csak szeret berohanni, előnyben részesítve a kardozós, ütlegelős játékmenetet, érezni fogja azt az intenzitást. Megkapják azt a nagy szintű kihívást, ami talán az előző FromSoftware játékokhoz képest is nagyobb lesz. Szóval úgy érezzük, hogy mindenkinek lesz valami, ami illeni fog hozzá.”

Ez sem hangzik olyan rosszul, de ugye ki kellene próbálni a játékot ahhoz, hogy megtapasztalhassuk Miyazaki gondolatmenetét. Arra pedig várnunk kell 2019 elejéig, amikor is a Sekiro: Shadows Die Twice megjelenik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: GameSpot

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu