A Bloodborne nehézségét is felülmúlhatja a Sekiro: Shadows Die Twice.
A FromSoftware következő játékáról a rendezője (és a cég elnöke), Hidetaka Miyazaki a GameSpotnak ezt nyilatkozta: „Szerintem az élvezet mértéke játékostól függően eltérő lesz. Ha te az a fajta vagy, aki lassan halad, óvatosan összerakva a dolgokat, megtanulva az ellenfelek gyengeségeit és elhelyezkedésüket, miközben mindent megfigyelsz, remekül fogsz szórakozni. Ez az a felfedezés érzése, ahogy feltárod a háromdimenziós pályákat – találni fogsz valamit, mondjuk egy új műtag-eszközt, amitől elgondolkodsz, hogy miért nem használod ezt azon az ellenfelen? Aztán ez összekapcsolódik és ha működik, elégedettséggel fogja a játékost eltölteni.
Eközben a másik játékos, aki csak szeret berohanni, előnyben részesítve a kardozós, ütlegelős játékmenetet, érezni fogja azt az intenzitást. Megkapják azt a nagy szintű kihívást, ami talán az előző FromSoftware játékokhoz képest is nagyobb lesz. Szóval úgy érezzük, hogy mindenkinek lesz valami, ami illeni fog hozzá.”
Ez sem hangzik olyan rosszul, de ugye ki kellene próbálni a játékot ahhoz, hogy megtapasztalhassuk Miyazaki gondolatmenetét. Arra pedig várnunk kell 2019 elejéig, amikor is a Sekiro: Shadows Die Twice megjelenik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: GameSpot