Rajtunk is múlik, hogy mekkora kihívás vár ránk Raccoon városában.
A Resident Evil 4-ben alkalmazták először a dinamikus nehézségi szintet: ha jól játszottunk, keményebb ellenfelek és kevesebb erőforrás (pl. töltény) várt ránk, míg ha bénáztunk, ennek az ellenkezője következett be. Yoshiaki Hirabayashi, a Resident Evil 2 Remake producere a VG247-nek elárulta, hogy ez a rendszer visszatér, de egy kicsit módosul.
A fejlesztők azt szeretnék, hogy úgy érezzük: állandóan veszélyben vagyunk a nehézségi szinttől függetlenül, és a Resident Evil 2 felújított kiadása nehéz lesz így. Felhozta példaként, hogy a rendőrörs (ami a játék első nagyobb fő helyszíne) ablakait elbarikádozhatjuk deszkákkal, így itt-ott megakadályozhatjuk, hogy a zombik bezuhanjanak az ablakon. Ha ezt nem tesszük meg, a saját dolgunkat nehezítjük meg, így több lőszert pazarolunk mint amit ténylegesen kellene.
A Resident Evil 2 Remake január 25-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: VG247