Dinamikus nehézségi szinttel rendelkezik a Resident Evil 2 Remake

Rajtunk is múlik, hogy mekkora kihívás vár ránk Raccoon városában.

A Resident Evil 4-ben alkalmazták először a dinamikus nehézségi szintet: ha jól játszottunk, keményebb ellenfelek és kevesebb erőforrás (pl. töltény) várt ránk, míg ha bénáztunk, ennek az ellenkezője következett be. Yoshiaki Hirabayashi, a Resident Evil 2 Remake producere a VG247-nek elárulta, hogy ez a rendszer visszatér, de egy kicsit módosul.

A fejlesztők azt szeretnék, hogy úgy érezzük: állandóan veszélyben vagyunk a nehézségi szinttől függetlenül, és a Resident Evil 2 felújított kiadása nehéz lesz így. Felhozta példaként, hogy a rendőrörs (ami a játék első nagyobb fő helyszíne) ablakait elbarikádozhatjuk deszkákkal, így itt-ott megakadályozhatjuk, hogy a zombik bezuhanjanak az ablakon. Ha ezt nem tesszük meg, a saját dolgunkat nehezítjük meg, így több lőszert pazarolunk mint amit ténylegesen kellene.

A Resident Evil 2 Remake január 25-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: VG247

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu