Az utóbbi egy hónapban a konzolok több bevételt termeltek a Fortnite-nak, mint a PC, és kiderült, hogy a játékosok java része már költött el valós pénzt valamilyen in-game tartalomra.
Az Epic által piacra dobott Fortnite az összes platformot együttvéve 318 millió dolláros bevételt hozott csak az elmúlt hónapban, ennek a java része pedig PlayStation 4-ről és Xbox One-ról folyt be.
A SuperDataResearch szerint egyébként az elképesztően népszerű Battle-Royale játék bevételi már kezdenek lassulni, függetlenül attól, hogy az utóbbi egy hónapban rekordbevételt hozott. A bevételek túlnyomó többsége a konzolokból jött és érdekes módon a PC-ből és mobilokból befolyt összeg relatíve kevés volt.
Emellett készült egy felmérés is a LendEDU által, melyben 1000 olyan embert kérdeztek meg, akik rendszeresen játszanak a Fortnite-tal (általában 6-10 órát hetente). A megkérdezettek 68.8%-a már vásárolt valamiféle in-game tartalmat valós pénzért, melynek a java része (58.9%) karakterekre és ruházatokra ment el. Ami viszont talán a legérdekesebb, hogy a közel 69%-nyi játékos átlagban 84.67% dollárt költött már el a játékra az elmúlt évben, azaz többet, mint egy hagyományos 60 dolláros AAA címre.
Érdekesség még, hogy a játékosokl 36.78%-ának ez az első olyan játék, amire valaha is költöttek és minden ötödik játékos, aki in-game tartalmat vett, nem volt tisztában azzal, hogy nem fog semmilyen előnyhöz jutni azok megvásárlásával – hiszen csak kozmetikai tartalmakról van szó.
Források: WCCFTech, GameIndustry