Egy nemrégiben készült GameSpot interjúban nyilatkoztak a fejlesztők arról, mennyire lesz történelemhű a játékuk.
Az E3-mon a Sucker Punch fejlesztői úgy nyilatkoztak a közelgő játékukról, hogy „egy időgépet építenek”. Az viszont tagadhatatlan, hogy szinten az összes szórakoztatóipari alkotásnak kell valami kompromisszumot kötnie az alkotói szabadság és a történelemhűség között, legalább is a gyakorlat ezt mutatja.
Chris Zimmerman, a Sucker Punch társalapítója nyilatkozott a GameSpot-nak, mely interjúban a következőket mondta a fent említett kérdéssel kapcsolatosan:
„El fogunk térni a történelmi hűségtől [de] csak akkor, ha azt szándékosan akarjuk.
Számunkra a kihívás az, hogy létrehozzunk egy játékot egy egyedi történettel és belehelyezzük azt egy valós történelmi időszakba, miközben gondoskodunk arról, hogy ez olyan történet lesz, ami érzéseket tud kiváltani az emberekből.
Ha van egy elképzelés a fejedben arról, hogy hogyan nézhettek ki a szamurájok és hogyan viselkedtek, mi meg fogjuk ezt adni neked.”
Páncélok terén viszont megengednek maguknak a készítők egy kis kreatív szabadságot, mert bár a 13. században játszódik a történet, a kornál újabb páncélokat fogunk látni – a fejlesztő elmondása szerint a 13. századi páncélok túlságosan dobozszerűek és zavaró kinézetűek.
Azt is megtudtuk még emelett, hogy a harcok a taktikusabb és már-már tradícionálisnak számító előre és hátra elv mentén alapulnak majd. Kísérleteztek a fejlesztők ugyan azzal a megoldással, hogy egy vágásból meg lehessen ölni az ellenfeleket (ez pedig sokkal korhűbb lenne a szamurájok harcmodorából kifyolólag), viszont ezt egyszerűen nem találták elég szórakoztatónak.
A Ghost of Tsushima kizárólag PlayStation 4-re érkezik, a megjelenési dátum pedig egyelőre még nem ismert.
Forrás: WCCFTech