Új részletek a Motive évek óta készülő „Assassin’s Creed-gyilkosáról”!

Jade Raymond (ex-Ubisoft; Assassin’s Creed) stúdiója gyorsan bővült a három éve történt alapítás óta, így nem csoda, hogy több játékra is már van kapacitásuk.

A Motive ugyanis már bekebelezte a BioWare Montrealt (ők fejlesztették a Mass Effect: Andromedát), ahogy az EA Vancouvert is – utóbbit át is nevezték Motive Vancouverre. A Motive zászló alatt nem kevesebb mint négy játék készül – a vancouveri stúdióban a már közismert ex-Visceral, Amy Hennig-féle, átfaragott Star Wars projekt és az új Plants vs. Zombies készül, míg a montreali csapat egy AAA címen, illetve egy kisebb, „szenvedélyből készülő projekten” is dolgozik. A nagyobb játékról már több éve hallottuk, hogy az Assassin’s Creedhez hasonló akció-kalandjáték lesz (és ez Raymondnak egyfajta hazai pálya: az első AC-nek ugyanis ő volt a producere), mégpedig felfedezésre és sci-fi stílusra alapozva… és persze lesz benne multiplayer/közösségi rész is. Erről beszélt Raymond a GameInformernek:

„Az egyik nagy, alapvető szükséglet a barátokkal való élménymegosztás. Az emberek számára a videojátékok már nagyban elfogadott szabadidős tevékenységnek nevezhetőek. Már nem arról van szó, hogy ó, én egy gamer, én egy nerd vagyok, és csak magamban játszom a pincében. Hogyan hozol össze egy kifejezetten szórakoztató megoldást a barátokkal való időtöltésre? Szerintem néhány műfajban ez már megválaszolták, de nem az akció-kaland műfajban. Úgy építjük a játékot, hogy támogasson komolyabb változásokat, amik frissen tartják az élményt úgy, hogy az egész eközben élő marad.”

Az utolsó mondatot röviden is leírhatjuk: dinamikus frissítések, élő szolgáltatás (live services) megközelítés, amit a Battlefield V is követni fog idén ősszel. Amúgy Raymond elárulta, hogy a Motive mindenkinek szeretne nyújtana valamit, legyen az kazuár, hardcore, konzol, mobilos, egyéb játék, ami megmagyarázhatja, hogy miért lehet még mindig viszonylag korai állapotban az „Electronic Arts Assassin’s Creedje”.

A Motive Montreal másik projektje viszont közel állhat ahhoz, hogy kész legyen: „Van egy nagy IP-nk és egy második projektünk, ami miatt izgatott vagyok, hiszen ezt három szenvedélyes ember szabadidejükben összehozott koncepciójából formáltuk. Lehetőséget adtunk nekik a prototípus elkészítésére, majd teret is kaptak az irodában, mert izgalmas volt. A többiek látták, hogy mi készül, és ők is csatlakozni akartak a fejlesztéshez. Most már egy teljes értékű projekt – az ilyen lehetőség az egyik előnye egy kisebb stúdió birtoklásának.”

Vajon a Motive mennyivel lenne előrébb, ha a Star Wars: Battlefront első részének kampányhiánya miatt az Electronic Arts nem húzta volna át őket a második rész sztorimódjának fejlesztésére? A kérdés, mint mindig, ezúttal is prózai…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu