A Konami viszont nem hagyta parlagon a fejlesztő erőfeszítéseit…
Qimsar azon dolgozott, hogy a PlayStation 4-exkluzív, azóta már elérhetetlen Silent Hills-ízelítő, a P.T. feltámadhasson PC-n, ám a Konami az ajtón kopogtatott. A GameJoltnak a fejlesztő elárulta, hogy a Konamitól kapott egy telefonhívást, amiben arra utasították, távolítsa el a P.T.-t…
Itt általában a cease and desist parancsok (amikor is a játék fejlesztője/az IP tulajdonosa arra kéri a fejlesztőt, hogy azonnal függessze fel a játék/remake/port fejlesztését, különben jogilag késztetik erre…) meg is állnak, de meglepő módon nem ezzel az alkalommal: a Konami berkein belül ugyanis igencsak népszerű lett Qimsar munkássága, és ezért egy csomagnyi repicuccot kapni fog a 17 éves srác a kiadótól, akik ráadásul egy gyakornoki állást is kínáltak neki. Az érdekesség? Qimsarnak a P.T. remake volt az első projektje – 35 órányi Unity és 6 órányi Unreal Engine 4 mindössze a tapasztalata…
Remélhetőleg nem trükközött valaki vele, és a Konami tényleg egy gyakornoki állást kínált – legalább a mostanában nem éppen népszerű japán kiadó is mutatna így valamiféle emberiséget.
Forrás: PCGamer