Menu

A No Man’s Sky dizájnere elismerte, hogy követett el hibákat

„Személy szerint követtem el hibákat” – nyilatkozta Sean Murray.

2016 augusztusában jelent meg a No Man’s Sky PC-re és PS4-re, és rengeteg kritikát kapott elsősorban a tartalomhiánya, kiforratlansága, az ezekből adódó céltalansága miatt. Nagyon sok játékos úgy érezte, hogy nem azt kapták, illetve jóval kevesebbet, amit ígértek nekik. Azóta a játék viszont rengeteget fejlődött, most pedig a NEXT elnevezésű frissítést megelőzően Sean Murray is elérkezettnek látta az időt arra, hogy megszólaljon az ügyben.

„Bár nem is lehetnék büszkék a csapatra, én személy szerint követem el hibákat. Beszélhetnék napokat arról, hogy jómagam mit változtatnék meg. Nyilvánvalóan egy dolog, amit sajnálok, az a megjelenés idején lévő dráma intenzitása, ami nem hagyott teret a közösséggel lévő kommunikációra.”

Murray emellett kifejtette, hogy ezentúl csak olyan dolgokról szeretnének beszélni, amik már valóban 100%-ig biztos, hogy benne vannak, vagy lesznek a játékban és inkább a fejlesztésekre, mintsem a szavakra fókuszálnak.

A No Man’s Sky egyébként borzasztóan népszerű. Murray szerint a legutóbbi nagy frissítés, az Atlas Rises idején például egymillió ember játszott, a játékosok átlagban 45 órát pakoltak bele a játékba, míg a játékosok 20%-a elérte a 100 órát, 5%-a pedig az 1000 órát is.

Végül Murray pedig még a következőket tette a mondandójához hozzá: „Remélem, el fogom érni azt a pontot egy nap, amikor már azt mondhatom, hogy a No Man’s Sky be lett fejezve, szerencsére azonban még rengeteg dolog van, amit meg szeretnék csinálni. A NEXT frissítésen való munka fontos számunka, de tudom, hogy ez még nem az út vége. Tudjuk, hogy ez az út együtt sokkal szórakoztatóbb lesz”.

Forrás: GameSpot

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu