Kratos és Atreus nem kevés pénzt termelt.
A SuperData cikke ment bele abba, hogy a komolyabb, sztorival rendelkező, és emiatt a multiplayert vagy teljesen kihagyó, vagy csak opcionálisan magába foglaló játékok digitális forgalma mennyi volt a megjelenésük első hónapjában.
A The Witcher 3: Wild Hunt 69 millió dollárt mutathatott fel, ami egész jó – hatvan dollár/játék árral számolva ez 1,15 millió eladás -, az Uncharted 4: A Thief’s End „csak” 56 milliót kuporgatott össze (ez kicsivel egy millió alatt volna), ám a God of War eredménye az igazán erős: 131 millió dollár a megjelenés hónapjában. Ez 2,18 millió eladott játékot jelent a hatvan dolláros árral számolva (és a Sony korábban közölte, hogy összességében öt millió felett teljesített az első hónapban… szóval az arány sem rossz), és a The Witcher 3 multiplatform megjelenés volt, ám így is alig több mint a God of War forgalmának felét tudta elérni!
„Ezek az adatok kimutatják, hogy jelentős igény van a játékosoktól a narratív élményekre,” írja a SuperData. Ezzel nem is lehet vitatkozni.
Forrás: WCCFTech