Casey Hudson, a BioWare általános menedzsere a legújabb, „nyár közepi” blogposztjában arról írt, hogy miként közelíti meg az Anthem az egyjátékos történeteket egy multiplayer világban.
„Az Our World, My Story (Mi világunk, én történetem) az egyik leginnovatívabb dolog az Anthemben. A dinamikus, nyílt világban az összes játékos mindent valós időben él át az Anthemben – a napszakváltást, az időjárást, és a világméretű eseményeket, amik a környezet narratívájára kihatnak. Ez a „mi világunk”, amit megosztunk a játékosok közösségével.
Aztán ha visszatérsz a Tarsis bázisra, az valójában egy egyjátékos élmény, és itt szánsz időt a kapcsolataid fejlesztésére, a döntéshozatalra, és a következmények megtekintésére. Ez az „én történetem” része,” írta Hudson.
Hudson hozzátette, hogy bár ezzel a jellemzéssel nem volt valami részletes, egy PAX előadáson (itt feltehetőleg az augusztus 31-e és szeptember 3-a között tartó PAX Westre gondolt) többet is el fog árulni az Anthem egyedinek ígérkező rendszeréről. Elárulta még azt is, hogy a Mass Effecttel és a Dragon Age-dzsel „néhány csapat titkosan valami olyan titkos dolgon dolgozik, ami nekünk tetszeni fog, de erről még egy kis ideig nem beszélhetnek”. Talán a jövő évi E3-on fognak. Nocsak. Valamire készülnek akkor…
Az Anthem február 22-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: PCGamer