Újabb mobiljátékot kap a Call of Duty!

Egy (sőt, átvitt értelemben KÉT) fontos piacra gyúr rá az Activision.

Az Activision megállapodást kötött a Tencenttel, hogy a Call of Duty egy mobilos játékot kapjon Kínában. Ez a játék egy free-to-play, belső nézetes akciójáték lesz (és már a következő néhány hónap során meg is fog jelenni), ami „összehozza a Call of Duty-karakterek, pályák, fegyverek, és játékmódok legkedveltebbjeit.” A fejlesztést a Tencent Timi stúdiója végzi – nekik köszönhető a kínai PlayerUnknown’s Battlegrounds mobilos kiadás is, ami PUBG: Army Attack névre hallgat. (A nyugati változatért a Lightspeed & Quantum Studios a felelős!)

Két dolog – egyrészt ez a második ActivisionTencent üzlet, ugyanis 2015 óta Kínában már fut a Call of Duty Online (egy másik free-to-play shooter), és ez a mobilos CoD NEM kapcsolódik a szintén az Activision Blizzard alá tartozó King-féle (ők hozták össze a Candy Crusht!) Call of Duty-hoz, ami tavaly óta készül.

Tehát itt is a Tencent bukkan fel. Nem véletlenül mondjuk, hogy ez a cég egyre komolyabb menetelésbe indul a nyugaton – például már a Ubisoftban is van részesedésük!

Forrás: GamesIndustry

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu