Egy (sőt, átvitt értelemben KÉT) fontos piacra gyúr rá az Activision.
Az Activision megállapodást kötött a Tencenttel, hogy a Call of Duty egy mobilos játékot kapjon Kínában. Ez a játék egy free-to-play, belső nézetes akciójáték lesz (és már a következő néhány hónap során meg is fog jelenni), ami „összehozza a Call of Duty-karakterek, pályák, fegyverek, és játékmódok legkedveltebbjeit.” A fejlesztést a Tencent Timi stúdiója végzi – nekik köszönhető a kínai PlayerUnknown’s Battlegrounds mobilos kiadás is, ami PUBG: Army Attack névre hallgat. (A nyugati változatért a Lightspeed & Quantum Studios a felelős!)
Két dolog – egyrészt ez a második Activision–Tencent üzlet, ugyanis 2015 óta Kínában már fut a Call of Duty Online (egy másik free-to-play shooter), és ez a mobilos CoD NEM kapcsolódik a szintén az Activision Blizzard alá tartozó King-féle (ők hozták össze a Candy Crusht!) Call of Duty-hoz, ami tavaly óta készül.
Tehát itt is a Tencent bukkan fel. Nem véletlenül mondjuk, hogy ez a cég egyre komolyabb menetelésbe indul a nyugaton – például már a Ubisoftban is van részesedésük!
Forrás: GamesIndustry