Mi volt az Insomniac Games számára a legnagyobb kihívás a Spider-Man fejlesztése során?

Mivel a PlayStation 4-exkluzív többnyire készen van már (az alapjáték a patcheket leszámítva már biztosan – elvégre gyártás alatt állnak a lemezek…), ezt a kérdést meg is tudta válaszolni Bryan Intihar, az Insomniac Games kreatív rendezője.

Intihar a GamesTM-nek adta meg a választ – az interjúból a WCCFTech idéz: „Miközben a Feral Ritesszal [Oculus Riftre készült hack and slash játék – a szerk.] egyszerre fejlesztettük a Spider-Mant, nem volt sok tapasztalatunk egy külső nézetes verekedős játékhoz, amiben a közelharcon kívül kütyüket is bevethetsz. A Ratchet [& Clank], a Resistance és a Sunset Overdrive hármasát látva mondhatjuk azt is, hogy mi shooterekre szakosodtunk, és a kreatív fegyvereink miatt ismertek vagyunk, úgyhogy egy nagy tanulógörbét kellett letudnunk. A fejlesztés korai állapotában megkérdeztük magunktól, hogy mit tud Pókember csinálni, amit mások nem? – és ekkor merült fel gyakran a világgal kapcsolatos improvizáció.

A való életben igazán nehéz kivitelezni egy forgó rúgást, de a Los Angelesben való életnek megvan az a haszna, hogy sok kaszkadőr él errefelé, és sokan lenyűgöző, szuperhősös munkákat is végeztek. Hihetetlen azt nézni, ahogy csak forognak, pörögnek ide-oda.

Keményen ráálltunk a pókháló használatára (gyors tüzelés, a környezetben levő tárgyak magunkhoz való behúzása). Amikor a kütyük és a pókkosztümök kezdtek a játékba kerülni (amikor Pókember levegőbe került), akkor kezdett úgy érződni, hogy egy Pókember-élmény találkozott egy Insomniac-játékkal.

A harcért felelős csapat keményen dolgozott, hogy jó legyen a csata. Elképesztően nehéz volt – a fejlesztés teljes egészét figyelembe véve biztosan ez volt az egyik legnagyobb kihívás számunkra!”

Szóval több dolog is van itt, de a harc volt az egyik legproblémásabb. Mivel már egy hónapra sem vagyunk a rajttól (szeptember 7-én fog ugyanis megjelenni a Spider-Man, kizárólag PlayStation 4-re), nemsokára meglátjuk, hogy milyen minőségi alkotás lesz Peter Parker új kalandja.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu