Megtudtunk pár részletet arról, hogy a Doom Eternal hogyan igyekszik majd kihasználni a különböző konzolokban rejlő lehetőségeket.
Marty Stratton, a Doom Eternal producere megerősítette a Eurogamernek, hogy a játék 30FPS-sel fog futni Nintendo Switchen. Elmondása szerint a 2016-os rész is ugyanígy futott, méghozzá úgy hogy nem kellett kompromisszumokat kötni a művészi vízió terén, teljes mértékben ugyanazt a játékot kapták a játékosok. A Doom Eternal esetében is ugyanez a cél.
Ami viszont az Xbox One-os és PlayStation 4-es változatokat illeti, a játékosok 60FPS-re számíthatnak. Az engine alapból úgy lett megírva, hogy ezt a framerate-et stabilan tudja tartani, de a Doom Eternalban úgy érik ezt el ráadásul, hogy a 2016-os részhez képest alaposan kitolják a határokat játékmenet és vizualitás terén.
A QuakeCon rendezvényen egyébként felmerült a kérdés a PS4 Pro és az Xbox One X támogatással kapcsolatban is, ahol lényegében egy elég szokványos és kiszámítható választ kaptunk: mindkét változat esetében a 4K-s felbontás elérésére törekednek a fejlesztők.
A Switch változatról még annyit érdemes tudni, hogy az előző rész portolását is jegyző Panic Button végzi majd rajta a munkálatokat – egyébként ők csinálták még a Wolfenstein II: The New Colossus portját is.
A Doom Eternal megjelenési dátuma egyelőre még nem ismert.
Forrás: VG247