A Ready at Dawn szerint a rövid, de annál elképesztőbb látványú The Order 1886 eladásai elég jók.
Ru Weerasuriya, a Ready at Dawn vezérigazgatója a Polygonnal beszélgetett el, és itt elmondta többek között azt is, hogy az írók megágyaztak a folytatásnak, de ez a Sony-n múlik: „Azt mondanám, hogy a játék elég jól fogy a megjelenése óta. Persze, leszámítva a játék megjelenése utáni néhány hónapot (amikor sokan megveszik), elég stabil példányszámban kel el. Kb. egy állandó csoport játszik vele, és amikor játszanak vele… ilyesmit mondanak, hogy „épp játszottam vele, imádtam, mikor jön a következő?”. Ezt kapjuk folyamatosan. Szóval szerintem hosszú élettartamú a The Order 1886.
Nehéz megválaszolnom azt a kérdést, hogy lesz-e folytatás. Ugyanazt mondanám, mint amikor a The Order kijött: az IP mögött sok munka áll. Még a megjelenése előtt is sokat foglalkoztunk az alapjaival, hogy miért olyanok a karakterek, amilyenek, hogy honnan jöttek, illetve a sztori hátterével is foglalkoztunk. Feltettük a kérdést: Hol kezdődött [a történet] és hova tart? A történet jelentős része már megírtuk, mert úgy éreztük, hogy nem lett volna elég, ha csak a játékban látható történetre koncentrálunk.”
A The Order 1886 óta két játékot adott ki a Ready at Dawn – a Deformerst (multis verekedés, nem sok sikerrel) a GameTrust, az amerikai GameStop üzletlánc kiadó ágazata adta ki, illetve a Lone Echo is az ő nevükhöz köthető. Ez egy Oculus Rift-exkluzív, narratív kalandjáték volt, és az Oculus Studios kiadásában megjelent címet a kritikusok olyannyira sikerrel fogadták, hogy a tavalyi D.I.C.E. Awardson az „Immersive Reality” (Immerzív valóság) év játéka címet is elnyerte.
Persze a fejlesztők szívesen visszatérnének az AAA-címekhez. Újra Weerasuriyáé a szó: „A DNS-ünkben van [az AAA fejlesztés]. A játékdizájnnal, a műfajjal, a történet előadási módjával sok helyen megfordultunk már: platformer, akciójáték, RPG, VR-élmény, TPS – sok dolgot csináltunk az utóbbi 15 évben. Ez egy elismerés a csapatnak és annak tehetségének. A felfedezés vezérelte őket, hogy személyesen miként tudnák a képességüket fejleszteni. Ők mind elvállalták ezt a kihívást. Mindig meglesz bennünk az egyensúly [az AAA és a kisebb címek között]. Szerintem a stúdió sosem ragadt meg egy dolognál.”
Ez is valószínűleg a Sony-n múlik…
Forrás: WCCFTech