Máshol is játszódhatott volna az idei God of War!

Az északi környezet helyett más is felbukkanhatott volna a Sony Interactive Entertainment Santa Monica játékában.

Cory Barlog, a God of War rendezője a Kölnben megrendezett Devcom (értelemszerűen a Gamescomhoz köthető esemény) során a játék fejlesztésének korai szakaszáról is beszélt, és itt a GameSource szerint elárulta, hogy nem csak az északi (viking) istenek és azok világai voltak mindvégig tervben, mert az egyiptomi, inka és a hindu mitológiával is voltak ötletei a SIE Santa Monicának!

Egy kis szortítozás után már csak két terület maradt talpon… és a másik régió Egyiptom lett volna. Ha hihetünk ennek a Twitteres posztnak, a stúdió 50-50 százalékban állt egy oldal mögé, és végül Barlogé volt a döntő szó az északi istenek mellett. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem tettek komolyabba munkákat az asztalra az egyiptomi területtel, sőt – néhány koncepciós képet is bemutatott Barlog. Ezek a karakterhalmaz alatt láthatóak.

Barlog Atreus fejlődéséből is bemutatott pár képet. A koncepció szerinte „sok embert megijesztett”, és azt is elmondta, hogy három évnyi tartalomra mindössze két évük volt, hogy elkészítsék a PlayStation 4-exkluzív játékot. (Ami azért nagyon sikeres lett kritikailag és eladásilag egyaránt.)

Egyiptomi Kratos. Hm… lett volna benne ráció.

Forrás: Dualshockers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu