Az északi környezet helyett más is felbukkanhatott volna a Sony Interactive Entertainment Santa Monica játékában.
Cory Barlog, a God of War rendezője a Kölnben megrendezett Devcom (értelemszerűen a Gamescomhoz köthető esemény) során a játék fejlesztésének korai szakaszáról is beszélt, és itt a GameSource szerint elárulta, hogy nem csak az északi (viking) istenek és azok világai voltak mindvégig tervben, mert az egyiptomi, inka és a hindu mitológiával is voltak ötletei a SIE Santa Monicának!
Egy kis szortítozás után már csak két terület maradt talpon… és a másik régió Egyiptom lett volna. Ha hihetünk ennek a Twitteres posztnak, a stúdió 50-50 százalékban állt egy oldal mögé, és végül Barlogé volt a döntő szó az északi istenek mellett. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem tettek komolyabba munkákat az asztalra az egyiptomi területtel, sőt – néhány koncepciós képet is bemutatott Barlog. Ezek a karakterhalmaz alatt láthatóak.
Barlog Atreus fejlődéséből is bemutatott pár képet. A koncepció szerinte „sok embert megijesztett”, és azt is elmondta, hogy három évnyi tartalomra mindössze két évük volt, hogy elkészítsék a PlayStation 4-exkluzív játékot. (Ami azért nagyon sikeres lett kritikailag és eladásilag egyaránt.)
Egyiptomi Kratos. Hm… lett volna benne ráció.
Forrás: Dualshockers