[GC 2018] Devil May Cry 5: az irányítás nagy szerepet kapott

A Capcom azt szerette volna, hogy Nero kezelése ne legyen idegen azoknak, akik a Devil May Cry 4-gyel játszottak korábban.

Hideaki Itsuno, a Devil May Cry 5 rendezője a japán 4Gamernek adott interjút. Itt megkérdezték tőle, hogy Nero a Devil May Cry 4-es kezeléséhez mennyire hasonlóan irányíthatjuk az 5-ben. Elárulta, hogy a csapatának egyik fő célja az volt, hogy „ismerősnek hasson” egy-két dolog, amivel a korábbi DMC-ket nyúzó játékosoknak szeretnének kedvezni.

Dante motorja az egyik fegyvere lesz, és Itsuno elárulta, hogy azért pont ezt akarta megmutatni, mert úgy gondolta, hogy a nyugati játékosoknak kedvez ezzel a lépéssel. Lesz egy változó fegyver is, ami megőrzi a tömegét (tehát nem olyasmi lesz, ami a Pandora volt a Devil May Cry 4-ben – annak a tömege is módosult az alakváltással).

A Devil May Cry 5-ben lesz auto-assist is, ami a harcokban egyfajta rásegítésnek nevezhető magyarul. Ezt bármikor ki/be lehet kapcsolni (ilyesmire a franchise történetében eddig nem volt példa), viszont ha bekapcsolva hagyjuk, a játék továbbra is a mi kontrolleres bevitelünket fogja először figyelembe venni.

A Devil May Cry 5 március 8-án (nahát, pont nőnapon) fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu