Menu

[GC 2018] Devil May Cry 5: az irányítás nagy szerepet kapott

A Capcom azt szerette volna, hogy Nero kezelése ne legyen idegen azoknak, akik a Devil May Cry 4-gyel játszottak korábban.

Hideaki Itsuno, a Devil May Cry 5 rendezője a japán 4Gamernek adott interjút. Itt megkérdezték tőle, hogy Nero a Devil May Cry 4-es kezeléséhez mennyire hasonlóan irányíthatjuk az 5-ben. Elárulta, hogy a csapatának egyik fő célja az volt, hogy „ismerősnek hasson” egy-két dolog, amivel a korábbi DMC-ket nyúzó játékosoknak szeretnének kedvezni.

Dante motorja az egyik fegyvere lesz, és Itsuno elárulta, hogy azért pont ezt akarta megmutatni, mert úgy gondolta, hogy a nyugati játékosoknak kedvez ezzel a lépéssel. Lesz egy változó fegyver is, ami megőrzi a tömegét (tehát nem olyasmi lesz, ami a Pandora volt a Devil May Cry 4-ben – annak a tömege is módosult az alakváltással).

A Devil May Cry 5-ben lesz auto-assist is, ami a harcokban egyfajta rásegítésnek nevezhető magyarul. Ezt bármikor ki/be lehet kapcsolni (ilyesmire a franchise történetében eddig nem volt példa), viszont ha bekapcsolva hagyjuk, a játék továbbra is a mi kontrolleres bevitelünket fogja először figyelembe venni.

A Devil May Cry 5 március 8-án (nahát, pont nőnapon) fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu