A Capcom egy pillanatra sem módosította elképzeléseit a Devil May Cry 5-tel kapcsolatban – ezt még a God of War sem érte el.
Hideaki Itsuno, a Devil May Cry 5 rendezője (aki korábban a sorozatban 3-on, a 4-en, illetve a Dragon’s Dogmán is dolgozott) ezt mondta az olasz Everyeye-nak: „Nem, sosem gondolkodtunk el egy lehetséges változtatáson. Számunkra az a fontos, amit a rajongók akarnak. Figyelembe vettük, hogy sok feedback a Devil May Cry 4 és a DmC: Devil May Cry esetében az volt, hogy csökkentsük a környezetbeli puzzle-k, vagy a „platformer” szekciók számát, és pontosan ezt tettük a DMC 5-tel.”
Hideki Kamiya, aki az első Devil May Cry rendezőjeként a sorozat atyjaként is megemlíthető, korábban azt írta Twitteren, hogy szerinte ráférne a Devil May Cry-ra egy játékdizájnbeli módosítás, és úgy vélte még januárban, hogy a Capcom talán átváltoztathatja a Devil May Cry 5-öt egy „realisztikus, filmszerű akciójátékká” – ez ugye nem következett be.
Itsuno elismerte, hogy büszke a realisztikus karakterek és a túlzásba vitt akció közti középpont megtalálására, hiszen ez volt a játék fejlesztésében a legnehezebb dolog: „Gyakori, hogy ha keményen dolgozol egy nehézség leküzdésén, akkor nem tudsz nem büszke lenni rá, ha örömmel telít el az eredmény. Az egyik szempont, amin a legtöbbet dolgoztunk, az a stílus: szerettük volna a helyes egyensúlyt megtalálni a realista karaktermodellek és azok animációik, illetve a túlzásba vitt, fantasztikus akció között, aminek a való világban nincs párja és helye. A karaktereink megkérdőjelezhetetlenül emberiek. Még a „hátborzongató völgyhöz” köthető érzéseket is kiiktattuk, de amilyen mozdulatokra a karakterek képesek, áttörve a fizika szabályait, ennek ellenére sincs konfliktus a természetesség és a természetfelettiség között.”
A Devil May Cry 5 március 8-án jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech