Devil May Cry 5: sosem volt hatással rá a God of War!

A Capcom egy pillanatra sem módosította elképzeléseit a Devil May Cry 5-tel kapcsolatban – ezt még a God of War sem érte el.

Hideaki Itsuno, a Devil May Cry 5 rendezője (aki korábban a sorozatban 3-on, a 4-en, illetve a Dragon’s Dogmán is dolgozott) ezt mondta az olasz Everyeye-nak: „Nem, sosem gondolkodtunk el egy lehetséges változtatáson. Számunkra az a fontos, amit a rajongók akarnak. Figyelembe vettük, hogy sok feedback a Devil May Cry 4 és a DmC: Devil May Cry esetében az volt, hogy csökkentsük a környezetbeli puzzle-k, vagy a „platformer” szekciók számát, és pontosan ezt tettük a DMC 5-tel.”

Hideki Kamiya, aki az első Devil May Cry rendezőjeként a sorozat atyjaként is megemlíthető, korábban azt írta Twitteren, hogy szerinte ráférne a Devil May Cry-ra egy játékdizájnbeli módosítás, és úgy vélte még januárban, hogy a Capcom talán átváltoztathatja a Devil May Cry 5-öt egy „realisztikus, filmszerű akciójátékká” – ez ugye nem következett be.

Itsuno elismerte, hogy büszke a realisztikus karakterek és a túlzásba vitt akció közti középpont megtalálására, hiszen ez volt a játék fejlesztésében a legnehezebb dolog: „Gyakori, hogy ha keményen dolgozol egy nehézség leküzdésén, akkor nem tudsz nem büszke lenni rá, ha örömmel telít el az eredmény. Az egyik szempont, amin a legtöbbet dolgoztunk, az a stílus: szerettük volna a helyes egyensúlyt megtalálni a realista karaktermodellek és azok animációik, illetve a túlzásba vitt, fantasztikus akció között, aminek a való világban nincs párja és helye. A karaktereink megkérdőjelezhetetlenül emberiek. Még a „hátborzongató völgyhöz” köthető érzéseket is kiiktattuk, de amilyen mozdulatokra a karakterek képesek, áttörve a fizika szabályait, ennek ellenére sincs konfliktus a természetesség és a természetfelettiség között.”

A Devil May Cry 5 március 8-án jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu