Ezt nem mi mondjuk, hanem Jon Warner, az Anthem rendezője.
„Ha végignézed a Baldur’s Gate-től a Neverwinterig, a Jade Empire-től a Knights of the Old Republicig, a Mass Effecttől a Dragon Age-ig a játékainkat, láthatod, hogy mindig a technikánk és a történetelőadásunk fejlesztéséről szóltak… szóval az Anthem nem egy eltérés, hanem a mi képességeink és technikánk folytatólagos evolúciója lesz.
Szerintem amint megszerzik a játékosok [az Anthemet], majd elmerülnek benne, egy olyan világot látnak majd, ami tele van gazdag[on kidolgozott] karakterekkel, akiket meg szeretnél ismerni. Te leszel a saját történeted hőse, és őszintén, ez a BioWare-élmények szíve-lelke,” mondta Warner a GamesIndustrynak.
Az Anthemen a Mass Effect 3 befejezése után kezdett a BioWare dolgozni, és azóta változatlanul megőrizték a játék alap elképzelését, amit „évekig” bővíteni fognak új tartalmakkal (azaz élő szolgáltatásként kezeli az Electronic Arts, a kiadó), és a fejlesztők számára a játékosok hosszú távú lekötése lesz a cél.
Warner szerint nem probléma, hogy a BioWare-től az utóbbi évek során többen is leléptek (Marc Laidlaw – Dragon Age kreatív rendezője; David Gaider – Dragon Age író; Drew Karpyshyn – Mass Effect író; Aaryn Flynn – a BioWare általános menedzsere; James Ohlen – Baldur’s Gate, Dragon Age vezető dizájnere): „Igazán érdekes. Úgy gondolom, hogy a BioWare egy olyan egyéni állapotban van, hogy jó ideig nem távozott tőlünk senki sem, és a játékiparban gyakori a mobilitás, hogy az emberek projektről projektre mennek, de úgy tűnt, hogy a BioWare-nél hosszabb ideig maradtak. Még mindig sok veteránunk van, és őszintén azt hiszem, hogy a tehetségek mozgása miatt a BioWare egy kicsit olyan lett mint az ipar többi része. Az egészségesnek, aktuálisnak való maradás, és az, hogy képesek legyünk érdekes történeteket és lenyűgöző élményeket készíteni, ennek része az emberek mozgása. Természetesnek, egészségesnek tartom ezt.”
Az Anthem február 22-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech