Az augusztusi hónap folyamán a Nintendo nyitotta ki leginkább pénztárcáját az Egyesült Államokbeli TV-s reklámozásra. Júliusban 5,8 millió dollárt, augusztusban pedig 6,2-t költöttek a nagy N-nél a tévés hirdetésekre.
A játékipar 18,3-ról 24,9 millóra tolta fel a költekezést – 32 brand, 61 reklám, 15200-nál is több vetítés, összesen 2,2 milliárdnál is több megtekintéssel. Ebből a Nintendo vitte tehát a legtöbbet (6,2 millió dollár, 11 reklám, 3200+ vetítés, 395,5 millió megtekintés), és ebből kb. 2,6 milliót az Epic Games tett be, ugyanis a Nintendo Switchen több játékot, többek között a Fortnite-ot is hirdetett. (Ahogy eddig is, ezúttal sem nagyon írjuk le a csatornákat, csak a műsorokat, „amikbe” hirdettek – The Office, Spongyabob Kockanadrág, South Park.)
A PlayStation júliusban nem is volt a toplistán, de augusztusban visszarobbant a második helyre (3,9 millió dollár, 1 reklám, 792 vetítés, 249,5 millió megtekintés), és értelemszerűen a pénteken megjelent Pókembert reklámozta a Sony többek között a South Park és a The Office közben.
A harmadik helyet a FoxNext Games vitte el (3,6 millió dollár, 2 reklám, 3400+ vetítés, 387,3 millió megtekintés) a Marvel Strike Force-hoz készített Assemble Your Squad hirdetésével például A Simpson család közben. A negyedik helyen a Niantic végzett (kb. 3 millió dollár, 1 reklám, 2600+ vetítés, 310,8 millió megtekintés) a Pokémon Go Play Together, Trade Together! hirdetésével a South Park, a Family Guy, vagy a Bob burgerfalodája közben. Az InnoGames fért be az ötödik helyre (2,6 millió dollár, 5 reklám, 1300+ vetítés, 284,2 millió megtekintés), és ők a Forge of Empires Develop Your City hirdetésére költötték a legtöbbet (kb. 1,1 millió dollárt) többek között A Simpson család közben.
Szeptemberben már biztos, hogy komolyan borulni fog a sorrend, ugyanis több nagyobb játék is közelíteni fog a megjelenéséhez…
Forrás: VentureBeat