Az id Software szerint durvább lesz a DOOM Eternal

A harc „kőkemény, brutális akció lesz, határok nélkül” – állítják a fejlesztők.

A DOOM Eternalnál állítólag apait-anyait beleadnak majd a fejlesztők, hogy a 2016-os DOOM-ból is vérengzős, brutális belső nézetes harcot a négyzetre emeljék.

„ A DOOM Eternalban nemcsak az ellenfeleknél szeretnénk rátenni egy lapáttal, hanem a harcot is az előző részhez képest sokkal brutálisabba akarjuk változtatni, oly módon, hogy a játékost semmi sem fogja vissza.” – állítja Hugo Martin, aki Wolfenstein-játékokért is felelős volt.

„Persze, a DOOM Eternal attól még mindig DOOM, de hősünk új képeségekre tett szert, rövidebbek a távolságok az ellenségek között, és gyorsabb és agresszívabb is lesz a saját karakterünk, továbbá igyekszünk majd úgy alakítani a játékmenetet, hogy te legyél a kezdeményező. Új játékmechanizmusok is megtalálhatók tehát a DOOM Eternalban.”

A fejlesztő néhány példát is említett.

„Hány játékban tudsz a levegőben szlalomozva, a szörnyeket pofán találni, mintha csak gördeszkáznál? Ez tényleg hatalmas élmény lesz, különösen a rengeteg képességgel, amelyekről még nem is beszéltünk. A lényeg az lesz ezeknél a képességeknél, hogy minél gyorsabban csökkentsük a távolságokat és a pillanat töredéke alatt, közvetlen közelről mészárolni a szörnyeket.”

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu