Felfüggeszti a Dead Risingért felelős stúdió projektjeit a Capcom!

A Dead Rising 2 óta a franchise-ért felelős Capcom Vancouver (aki azért tavaly mobilra a Puzzle Fightert is fejlesztette) most szorult helyzetben van.

A Capcom bejelentette, hogy a március 31-ig tartó üzleti év során kb. 4,5 milliárd yen (kb. 11,09 milliárd forint) veszteséget készül elkönyvelni azok után, hogy a kanadai Vancouverben található stúdiójának be nem jelentett projektjeit törli. (Ezek között nagy eséllyel ott volt egy új Dead Rising is, amiről korábban írtuk, hogy számozás nélküli, a kezdetekhez visszatérő cím lehetett volna.) Az indoka? „A Capcom jelenleg áttekinti a világszintű tartalmak fejlesztési erőforrásainak elosztását.” Ebből még az is bekövetkezhet, hogy en bloc bezárják az egész stúdiót…

A poén az, hogy ennek ellenére a január végén konzolokra, augusztus elején pedig PC-re is megjelent Monster Hunter: World nagy sikere miatt a Capcom egyáltalán nem módosította pénzügyi kilátásait!

A Dead Rising 4 nem volt sikeres. Sőt, messze nem okozott olyan játékélményt, amit az első rész felvázolt még 2006-ban. Tehát lehet, hogy ideje volt már a szőnyeget kirántani a stúdió lába alól, hiszen a Monster Hunter: Worldet „hazai pályán” készítették, és lám, mekkora siker lett…

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu