A Dead Rising 2 óta a franchise-ért felelős Capcom Vancouver (aki azért tavaly mobilra a Puzzle Fightert is fejlesztette) most szorult helyzetben van.
A Capcom bejelentette, hogy a március 31-ig tartó üzleti év során kb. 4,5 milliárd yen (kb. 11,09 milliárd forint) veszteséget készül elkönyvelni azok után, hogy a kanadai Vancouverben található stúdiójának be nem jelentett projektjeit törli. (Ezek között nagy eséllyel ott volt egy új Dead Rising is, amiről korábban írtuk, hogy számozás nélküli, a kezdetekhez visszatérő cím lehetett volna.) Az indoka? „A Capcom jelenleg áttekinti a világszintű tartalmak fejlesztési erőforrásainak elosztását.” Ebből még az is bekövetkezhet, hogy en bloc bezárják az egész stúdiót…
A poén az, hogy ennek ellenére a január végén konzolokra, augusztus elején pedig PC-re is megjelent Monster Hunter: World nagy sikere miatt a Capcom egyáltalán nem módosította pénzügyi kilátásait!
A Dead Rising 4 nem volt sikeres. Sőt, messze nem okozott olyan játékélményt, amit az első rész felvázolt még 2006-ban. Tehát lehet, hogy ideje volt már a szőnyeget kirántani a stúdió lába alól, hiszen a Monster Hunter: Worldet „hazai pályán” készítették, és lám, mekkora siker lett…
Forrás: Gematsu