A Call of Juarezről is ismert fejlesztők hangsúlyozzák, hogy többről is szól majd ez a játék, mint zombikról!
A Techland fejlesztői már egy ideje hegesztik a Dying Light 2-őt, az egyik legizgalmasabbnak tűnő játékot, amelyet 2019-re terveznek, négy évvel a 2015-ös Dying Light után. Ez alkalommal arról beszéltek, hogy nappal és éjjel ciklus milyen módon működik majd a játékban, melynek nagy jelentőséget tulajdonítanak majd.
„Nem gondolom azt, hogy a folytatás pusztán egy „zombis játék” lenne, úgy fejlesztettük ki, hogy a nappal az élőké és az éjszaka a fertőzötteké, szóval ugyan nappal is találkozol majd zombikkal, ez nem lesz annyira gyakori, mint az első részben, ahol az utcákat is ellepték, itt viszont az épületeken, vagy más sötétebb, árnyékosabb helyeken bújnak meg.” – magyarázta Tymon Smektala, a játék fő designere, aki egyébként a Call of Juarez sorozaton is dolgozott.
„Így tudtunk kiépíteni a város azon részét, ahol az emberekkel lépsz kapcsolatba. Meg kell tanulnod együttműködni velük, ilyen extrém helyzetben is, lévén nem csak a zombiapokalipszisról beszélünk, hanem például arról, hogy nincs már modern technológia, vagy civilizáció ebben a világban.” – folytatta a Dying Light 2 vezető fejlesztője. „A nappal tehát az emberek „játszótere”, az éjszaka a zombiké és ez rengeteg eddig kiaknázatlan lehetőséget kínál.”
„Fontosak lesznek még a választási lehetőségek a játékon belül, amelyek révén nemcsak open world játékmenetről, hanem open world narratíváról is beszélhetünk, lévén ezek fogják alakítani a történetet.”
Azt a történetet, amelyet egyébként a veterán Chris Avellone ír majd, aki olyan híres sztoriorientált szerepjátékokon dolgozott, mint a Planescape Torment, a Fallout 2, vagy a Knight of the Old Republic.