Az augusztus 16.-szeptember 15. közti időszakban az Egyesült Államokban ismételten a PlayStation „nyert”.
A televíziós hirdetések megtekintési becslése elég erőset nőtt az egy hónappal korábbi adatokhoz képest (2,1 milliárd helyett 2,8), és 33 brand költött 68 reklámra és azok összesen 15600-nál is több vetítésére nem kevesebb mint 36,9 millió dollárt. A PlayStation 4 hirdetése összesen 2400+ vetítést és 901,7 millió megtekintést hozott össze, és ebből a legsikeresebb a Spider-Man launch trailere volt 543,2 millió megtekintéssel – főleg sportprogramok közben vetítették az amerikai televíziós csatornák (ezúttal is csak a műsorokat említjük meg, ha azok errefelé is relevánsak, a csatornákat nem).
A FoxNext Games a második helyet foglalta el (2 reklám, 3200+ vetítés, 331,3 millió megtekintés), és az előző hónap után itt is a Marvel Strike Force Assemble Your Squad reklámját látták a legtöbben (201,7 millió). A dobogóra még a Nintendo fért fel (12 reklám, 2600+ vetítés, 314,8 millió megtekintés) – a 120,6 millió megtekintést összehozó Extending Summer pl. a Spongyabob Kockanadrág, vagy a Gumball világa során került vetítésre.
A negyedik helyen egy idáig ritkán látott arc, az Xbox végzett (2 reklám, 1200+ vetítés, 255,5 millió megtekintés), a legsikeresebb hirdetésük a Shadow of the Tomb Raider: Become the Tomb Raider volt 212 millió megtekintésével pl. a South Park során. Az ötödik helyet az InnoGames szerezte meg (4 reklám, 1100+ vetítés, 252,7 millió megtekintés), és ezúttal is a Forge of Empires Develop Your City hirdetése volt a legnézettebb (163,9 millió megtekintés).
A növekvő tendencia biztosan folytatódni fog a következő hónapban is, de vajon ki fog a csúcsra érni most?
Forrás: VentureBeat