Továbbra is a PlayStation a legsikeresebb a televíziós hirdetéseivel

Az augusztus 16.-szeptember 15. közti időszakban az Egyesült Államokban ismételten a PlayStation „nyert”.

A televíziós hirdetések megtekintési becslése elég erőset nőtt az egy hónappal korábbi adatokhoz képest (2,1 milliárd helyett 2,8), és 33 brand költött 68 reklámra és azok összesen 15600-nál is több vetítésére nem kevesebb mint 36,9 millió dollárt. A PlayStation 4 hirdetése összesen 2400+ vetítést és 901,7 millió megtekintést hozott össze, és ebből a legsikeresebb a Spider-Man launch trailere volt 543,2 millió megtekintéssel – főleg sportprogramok közben vetítették az amerikai televíziós csatornák (ezúttal is csak a műsorokat említjük meg, ha azok errefelé is relevánsak, a csatornákat nem).

A FoxNext Games a második helyet foglalta el (2 reklám, 3200+ vetítés, 331,3 millió megtekintés), és az előző hónap után itt is a Marvel Strike Force Assemble Your Squad reklámját látták a legtöbben (201,7 millió). A dobogóra még a Nintendo fért fel (12 reklám, 2600+ vetítés, 314,8 millió megtekintés) – a 120,6 millió megtekintést összehozó Extending Summer pl. a Spongyabob Kockanadrág, vagy a Gumball világa során került vetítésre.



A negyedik helyen egy idáig ritkán látott arc, az Xbox végzett (2 reklám, 1200+ vetítés, 255,5 millió megtekintés), a legsikeresebb hirdetésük a Shadow of the Tomb Raider: Become the Tomb Raider volt 212 millió megtekintésével pl. a South Park során. Az ötödik helyet az InnoGames szerezte meg (4 reklám, 1100+ vetítés, 252,7 millió megtekintés), és ezúttal is a Forge of Empires Develop Your City hirdetése volt a legnézettebb (163,9 millió megtekintés).

A növekvő tendencia biztosan folytatódni fog a következő hónapban is, de vajon ki fog a csúcsra érni most?

Forrás: VentureBeat

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu