Minden AAA játék esetében jogos a kérdés: az erősebb „félgenerációs” konzolok mint a PlayStation 4 Pro és az Xbox One X miként kínálnak többet az alap konzolokhoz képest?
Matt Walker, a Capcom producere a Twitteren feltett kérdésre válaszolva erősítette meg, hogy a stílusos (és sajnálatos módon mikrotranzakciókkal is rendelkező…) Devil May Cry 5 hogyan fog futni a PlayStation 4 Pro-n. A válasz rövid, tömör, és célratörő: 4K felbontás, és másodpercenként hatvan képkocka. Persze ennél biztosan rosszabb lesz a teljesítmény – itt főleg a felbontásra gondolunk, nagy eséllyel dinamikusan fog változni az akciózás során, azaz nem natív 4K-n fog futni a Devil May Cry új része. Az Xbox One X esetében a DigitalFoundry még augusztusban megállapította a natív 4K-t és a 60 FPS-t.
A Devil May Cry 5-ben lesznek olcsóbb képességek (amiket a vörös golyókkal, Red Orbokkal lehet megvenni – ezeket lehet valódi pénzzel megvásárolni…), de drágábbak is, amiket viszont mesterien kell kezelni a siker és a túlélés érdekében. Nem lesz lehetőségünk mindent megvásárolni a végigjátszás során, max akkor, ha a pénztárcánkat megnyitjuk…
A Devil May Cry 5 március 8-án érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech
It will indeed. 4k@60fps on Pro. ^_^
— Matt Walker (@gypsyOtoko) September 24, 2018