Az ICO, a Shadow of the Colossus és a The Last Guardian mögött álló Fumito Ueda elmagyarázta, hogy miért állt emellé a „nemzetközi befektetési alap” mellé, ami „a független játékfejlesztők segítésére” szolgál.
A novemberi EDGE magazinban lesz egy cikk a Kowloon Nightsról, de ebből már a WCCFTech idézi a Fumito Uedával kapcsolatos részt: „Képesek vagyunk a következő játékunk alapját nagy szabadsággal felfedezni. Játékfejlesztőként a kreatív aspektusokra szeretnék koncentrálni, és nem pedig kéréseket teljesíteni afelől, hogy milyen típusú vagy műfajú játékot kellene készítenem. Azért álltunk össze a Kowloon Nightsszal, mert ők megütötték az általam felállított szigorú mércét, ami a kreatív szabadsággal kapcsolatos. A célunk az, hogy az előző játékainkhoz hasonló méretű dolgot alkossunk, és hogy továbbra is a korlátokat feszegessük,” mondta Ueda.
A GenDesign, Ueda fejlesztőcsapata viszont nem kiadó, így azt is keresniük kell még, de közösségi finanszírozás iránt nem érdeklődik: „Bár ez néhány alkotónak működőképes, szerintem az a kötelezettség, hogy a támogatóknak gyakran újdonságokat közöljek, nem illene össze az én munkastílusommal.”
Ueda amúgy a japán fejlesztők közül nehezen talál újat: „Az egyik szemszög, amivel nem vagyok elégedett, az az új tehetségek megtalálásával való küszködés. Bár van egy remek csapat, ami tudja, hogy miként kell velem dolgoznia, és segít az ötleteim kivitelezésében, ki kell tölteni az űrt. Ez a legszükségesebb most. Ez egy nehéz helyzetet teremt a GenDesignban, hogy olyan jó tehetségekkel bővüljön, akik remek játékokat szeretnének csinálni.”
Még nem tudni, hogy mi a következő játékának címe, és azt sem, hogy mikor és mire fog megjelenni, úgyhogy ilyesmiben ne is gondolkodjunk.
Forrás: WCCFTech