Erősen kapcsolódik majd a Cyberpunk 2077 zenéje a játék világához

A GamerProfessionalsnak Marcin Przybylowicz, a Cyberpunk 2077 zeneszerzője elárulta, hogy változatos soundtrackkel készül, és szervesen kötődni fog a világhoz és a narratívához is.

„Egy teljesen eltérő világ, univerzum lesz [a The Witcher 3-hoz képest], és a zene céljai is… nos, nem teljesen eltérő a The Witcherétől, de azt már most elmondhatom, hogy a Cyberpunk [2077] zenéje nyíltabb lesz. Értelemszerűen 2077-ben játszódik, így elektromosság, technológia is lesz, ami miatt eltérő eszközök is lesznek, amik képesek a zene lejátszására – például személyes zenelejátszók, hangszórók a klubokban, magnók, ilyesmi -, és ezek nem voltak a The Witcherben. Szóval sokkal több zenei forrás lesz, ami sokkal szervesebben kötődni fog a világhoz és a játék narratívához mint a The Witcher esetében, hiszen abban a korszak (fantasy-középkor) miatt korlátozottabbak voltunk,” mondta Przybylowicz.

Hozzátette, hogy a Cyberpunk 2077 környezete lehetővé teszi a kísérőzenét is, ami nagy változás volt a CD Projekt RED hangokkal foglalkozó csapatának: „Zenei források esetében például lehet egy bárdbanda Novigradban, akik magával ragadó zenét adnak elő, és kb. ennyiben ki is merült a The Witcher. Nem tudtál tovább menni, mert nem lett volna helye a játék világában. Nem lett volna hihető. Az emberek nem fogadnák el Geralt történetének hátterében. A Cyberpunkkal eltérő a szituáció: a világ maga lehetővé teszi, hogy meghatározott kísérőzenét helyezzünk el, és ezt a világ „hangrétegének” részeként kezeljük. Ez számunkra hatalmas változás, és ez drámaian kihatott a munkánk mértékére is: sokkal jobban fel kellett készülnünk rá mint a The Witcher esetében.”

Elmondta még azt is, hogy a dinamikusan változó, a szituációkhoz adaptálódó zene is visszatér a Cyberpunk 2077-ben: „Megközelíted a gengsztert, szívsz egy slukkot az inhalálókészülékedből, beszélgetsz, és úgy tűnik, hogy a fegyvered előrántása nélkül véget is ér az üzlet, de aztán balul sülnek el a dolgok és lövöldözésre kerül a sor. Nem nagyon tér ez el attól, amit a The Witcherben csináltunk, mert számunkra kulcsfontosságú volt az adaptálódó zene. Például ha a végigjátszásodban megszerezted ezt a botot gyilkolás nélkül, akkor a tempóhoz viszonyulna a zene is. A rendszer úgy lett felépítve, hogy bármikor képes több helyzetre is reagálni. Például, ha egy játék megőrül, a zene leköveti, és ez, ha szükséges, a környezet hőmérsékletét is megemeli – ez érthető?”

Végül még elárulta, hogy van esély licenszelt zenére is a játékban (a rajongói soundtracken elgondolhatnának a lengyelek…): „Saját dalok esetében nem kell a licenszjogok megvásárlásával foglalkozni, mint például amit a Rockstar tett a Grand Theft Auto V-tel. Felmerült-e a Cyberpunk 2077 fejlesztése során, hogy a saját dalaink helyett licenszelünk másoktól? Ezzel részben nem vagyok kényelmes helyzetben. Majd beszéljünk erről fél év múlva!”

A Cyberpunk 2077 továbbra sem rendelkezik megjelenési dátummal.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu