A battle royale-ról is beszélt Serge Hascoet, a Ubisoft kreatív főnöke a GameInformernek adott interjújában.
„Nem teljesítünk olyan jól mobilon, mert a riválisaink jobbak nálunk. Most mindenki a battle royale-ról beszél, de úgy véljük, hogy kb. 15 cég dolgozik ilyen játékon, és a mobilhoz hasonlóan csak kettő lesz sikeres. Sok fog meghalni. Nem tudom, melyik fogja túlélni. Én a csapatommal a következő lépésen dolgozom. Fontos megérteni, hogy az olyan játékok mint a Fortnite miért sikeres, de nem azért, hogy lemásoljuk azt, hanem azért, hogy valami mást készítsünk, de ugyanazzal a bomlasztó, szétszakító megközelítéssel, szóval elég sok ötletünk van. Sok ötletet belsőleg tesztelünk, és talán egy jut el a piacra,” mondta Hascoet a battle royale-ról.
Az Assassin’s Creed multiplayerének visszatérését is felhozta: „Sok technológiánk van, de az Assassin’s Creednek nincs multiplayer módja, és ez a játék közösségi szempontjából fontos – utánanézünk ennek. Ha valamit a mi játékaink világában meg akarsz változtatni, akkor a játékosainknak 20 GB-ot kell letöltenie. Azt szeretném, hogy a játékunk egy olyan hely legyen, ahol sok változás és sok új esemény, event van, még az Assassin’s Creedben is. Meg kell a játékaink agilitását változtatnunk. Egy millió dolgot megváltoztatnék – például a játékosok számát. Ma az online technológiáink 100 játékost támogatnak, de milyen áron? Ha elvesszük a tömeget, vagy valami ilyesmit az Assassin’s Creedben, könnyebb lenne… de ez játéktól függő helyzet. Ha egy projektnek egyszerre száz játékos kell, megcsinálhatjuk, de meg kell találnunk az extra értéket is mellé,” tette hozzá Hascoet.
Szóval a Ubisoft nem zárkózik el a multitól, és a battle royale-t is viszonylag kerüli. Az utóbbit az elmúlt másfél évben láttuk is…
Forrás: WCCFTech