Eljuthatunk addig, hogy gyári állapotra kell visszatekernünk a konzolunkat…
Bár a Sony Interactive Entertainment még nem nagyon nyilatkozott az ügyről, a Redditen már sokan javasolják azt, hogy állítsuk privátra az üzeneteinket. A mobilos appból is elég nehezen lehet az üzenetet kitörölni, és ha elolvasnánk a PlayStation 4-ünkön, egy hibaüzenettel (CE-36329-3) lefagyhat a konzol, ami után gyári resetelésre kényszerülhetünk! Ez lenne a szóban forgó üzenet:
Szóval egy veszélyes spamről van szó. Jöjjön két komment Redditről: „Még a mobilos appból való törlés sem működik. Velem a Rainbow Six: Siege-dzsel való játék során történt meg az, hogy a másik csapatból az egyik játékos egy kamufiókkal elküldte az üzenetet és az egész csapatomat kifektette. Mindenkinek gyári beállításokra kellett visszaraknia a konzolját, kivéve egyikünket, aki privátra állította az üzeneteit.” (Huntstarck), illetve „Épp megtörtént velem a Rocket League közben. Kaptam egy üzenetet, és egy perc múlva a kontrollerem nem működött tovább, majd minden elhalkult. Most nem tudok a Home menühöz hozzáférni – csak a hibajelentő képernyőre jutok minden egyes alkalommal.” (ThatPissedOffDude)
Úgyhogy aki még nem tette meg, állítsa át az üzenetes beállításait úgy, hogy idegenektől ne kaphasson semmit sem – ennyit érdemes mihamarabb megtenni, mert valljuk be: egy gyári állapotra való visszaállítás minden, csak nem szórakoztató…
De miként lehet kiküszöbölni ezt? A ResetErán olvasható a megoldás: kapcsoljuk ki a konzolt az üzenet megérkezésekor, töröljük az üzenetet a mobilos appon keresztül, tartsuk hét másodpercig lenyomva a bekapcsológombot a PS4-üknön a csökkentett (Safe) módos bootoláshoz, aztán építsük újra a PlayStation 4-ünk adatbázisát (ez NEM azonos a gyári beállításokra való visszatekeréssel!). Ezek után jelentsük a kamu fiókot a Sony-nak.
Forrás: DualShockers, MP1st