Parkour-alapú harci mozdulatokkal is izmosít a Dying Light 2

A lengyel Techland sokkal nagyobb célokat akar elérni a Dying Light 2-vel mint amit az elsővel.

A decemberi EDGE magazinban fel fog bukkani egy interjú Tymon Smektalával, aki a Dying Light 2 vezető tervezője, és ebből ollózott ki pár gondolatot a WCCFTech. Így például azt is megtudhattuk, hogy a játékiparban legendásnak mondható Chris Avellone (Icewind Dale, Fallout 2, New Vegas, Planescape: Torment, stb…) hogyan jött a képbe:

„Tudtuk, hogy talán nekünk nincs meg a tapasztalatunk, úgyhogy olyasvalakivel szerettünk volna dolgozni, aki tapasztaltabb. A narratívával foglalkozó csapatunk irodájában egy teljes falat a kapcsolatok ábrázolására szántunk képekkel, nyilakkal, jegyzetekkel. Mi hiszünk abban, hogy a játékos által meghozott kisebb/nagyobb döntések a város saját verzióját, a saját sandboxát alkotják meg, ami nem csak narratívában, hanem játékmenetben is eltérő lesz.”

Avellone narratív tervezőként a környezet megalkotásában játszott nagy szerepet, ugyanis a Dying Light 2 a „modern sötét középkorban” fog játszódni: „Mindenből hiány van – kevés az erőforrás, szinte nincs technológia, ami meg működik, az olyasmi, amit az emberek a „zuhanás” után képesek maradtak működtetni. Ha a középkorra gondolsz, azonnal ezek a dolgok jutnak az eszünkbe. Ármány, hűtlenség és szigorú törvények: például ha valamit ellopsz, akkor levágják a kezed. Az emberek közötti kapcsolatok (azok között, akiknek van hatalma, és akik pórul jártak) során a történetünkben ezeket az archetípusokat használjuk.”

És a harci mozdulatok is módosulnak: „Az első Dying Lightban a parkour mozdulatok többnyire befejező támadások voltak: például lerúghattál egy ellenfelet a tetőről. A folytatásba sok olyan mozdulatot raktunk, amik nyitótámadásként is működhetnek, vagy a harcok közben is bevethetőek lesznek.” A kétszer annyi parkour mozdulattal a parkour és a harcok közötti szinergiát is erősíteni szeretnék.

A Dying Light 2 2019-ben jelenhet meg PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n, de a Techland szívesen elhalasztja, ha erre szükség lesz.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu