A jövő elkerülhetetlen – a Sony sem gondolkodik másképp.
A német PlayFront számára tűnt fel az, hogy a LinkedInen a Sony egy senior termékmenedzseri álláshirdetésében ezt az egy mondatot elhintette: „A tiéd lesz a következő generációs PlayStation [marketing]kampánya.”
Ez pedig újabb jel arra, hogy a Sony már a következő generációs konzoljának [marketing]kampányát készíti elő. Az idei év során több alkalommal is beszámoltunk róla, legyen szó az esetleges visszamenőleges játéktámogatásokról, vagy akár a Sony vezérigazgatójának kommentjéről, miszerint itt az ideje a következő generációs hardvernek…
Persze a következő PlayStationt (aminek nem is biztos, hogy PlayStation 5 lesz a neve!) még nem jelentették be, de májusban John Kodera, a PlayStation egyik új vezére már azt mondta, hogy a PlayStation 4 az utolsó életciklusában jár, tehát elkerülhetetlen, hogy hónapokon (vagy legkésőbb egy, másfél éven) belül bemutatásra kerüljön a Sony következő konzolja…
Forrás: WCCFTech