A fejlesztés igencsak korai állapotából publikált Josue Benavidez, az Insomniac Games tervezője pár képet.
Benavidez kapásból olyan képeket publikált a már közel másfél hónapja megjelent PlayStation 4-exkluzívból (ami a jövő héten megkapja az első DLC-jét, továbbá „hamarosan” a New Game+ módot és az Ultimate nehézségi szintet – erről tegnap beszéltünk is), amin New York városa nem éppen épületeknek nevezhető téglatestekből, kockákból állt csak.
„Egy saját eszközkészletet és engine-t használunk a játékaink felépítéséhez, de más eszközök (pl. a Maya és Houdini) is beleilleszkedtek, így a saját, házon belüli eszközeink, a Maya és a Houdini kombinációját használtuk már a nagyon korai, „dobozos” fázistól kezdve,” írta Benavidez. Össze is lehet hasonlítani, hogy mekkora fejlődésen ment át Pókember a végleges állapotáig.
Nem túlzás kijelenteni, hogy a sikeres játékok korai állapotából való szemezgetés mindig izgalmas, és ezúttal sem csalódtunk. A képek fantasztikusak. Ki tudja, mi minden lehet még az Insomniac berkein belül?
Forrás: DualShockers
First batch of before and after shots for #Blocktober of city layout work I did on #SpiderManPS4 pic.twitter.com/03ldxT9eoc
— Josue Benavidez (@JosueNBenavidez) October 17, 2018