A GamesTM legújabb (és feltehetőleg utolsó, ugyanis a Future Media bezárja a lapot) számában egy interjú olvasható az Avalanche Software-es Loke Wallmoval (senior játéktervező) és az id Software-es Tim Willitsszel (stúdiófőnök) a RAGE 2-vel kapcsolatban. Ebből ollózott ki pár gondolatot a WCCFTech.
„Sokat próbálkoztunk a Nanotrite-erők ötletével. Szerintem ezek a játékosnak jobb dinamikát, gyorsabb mozgást, és fegyverek nélküli harcot biztosítanak. Persze a legtöbb harcolást a fegyvereiddel fogod megtenni, viszont a Nanotrite-erők segítenek abban, hogy a fizikát, a mozgást, a játékosságot és a nagyobb [ellenfél]tömeget kezelhesd. Sok időnkbe került eltalálni, de úgy gondolom, hogy igazán együtt fog működni a lövöldözés a Nanotrite-os képességek használatával,” mondta Wallmo. „Az egész arról szól, hogy egy kicsit gyorsabban akcióba ugorhass. Mivel a RAGE 2-nek egy nagy, nyílt világa van, bárhonnan és bármilyen módon megközelítheted a harci szituációkat – például jutalmazzuk azt, ha a képességeidet használod, hiszen ez feltölti az Overdrive-ot és eltérő tárgyakat szedhetsz fel. Ez csak egyike azon elképzeléseknek, hogy akcióba vigyünk és ott tartsunk,” tette hozzá Willits.
A játék színesebb lesz, és ezt a páros meg is erősíti: „Az volt a vágyunk, hogy eltérjünk az első RAGE-től, és megnéztük, hogy az Apex-technológia mit tehet a dzsungelekkel, erdőkkel, mocsarakkal és a túl nagyra nőtt városokkal. Végül is az Apex fényt és színeket hozott a növényzettel. Ennek köszönhetően sokkal színesebb karaktereink lettek, és az emberek fejlődtek, amivel színesebb épületeink és egeink lettek. Most pedig egy marketingkampányunk van. Igazán segített egy egyediséget létrehozni ebben a világban, ami néha túlzottan tele van barna játékokkal,” mondta Willits. „Nem lehet csak színeket hozzáadni mindenhez, így a színesség is a RAGE azonosságának egy része. [A játéknak] szórakoztatónak, őrültnek kell lennie, így ez jól működik azzal, amit a játékmenettel, karakterekkel, frakciókkal akarunk elérni. Sok értelme volt annak, hogy mindent olyan színessé tegyünk, amennyire ez lehetséges volt,” reagált Wallmo.
Az Avalanche amúgy most nem tesz nagy hangsúlyt a járművekre mint például a Mad Max esetében: „Eltérő lesz, ugyanis a játékmenet a járgányokon levő több fegyverre, illetve a több robbanásra, kütyükre, és az egyéb őrült dolgokra fog koncentrálni. Ezzel egy eltérő kezdőpont lesz, amivel bár a járművekre koncentrálnál, de mi nem igazán így tettünk. Lesz egy fő harci járgányod, ami a kies tájakon való harcokra lett fejlesztve, de mindent vezethetsz, aminek kereke lesz, és pár más dolgot is. Rajtad múlik, hogy miként akarsz a világban utazni, és hogy mit tennél. A fő járművek fejleszthetőek lesznek: testreszabhatod a fegyvereket és a loadoutjukat is,” mondja Wallmo.
A RAGE 2 tavasszal jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech