Kevesebb hangsúly lesz a RAGE 2-ben a járgányokon, sokkal több a színeken!

A GamesTM legújabb (és feltehetőleg utolsó, ugyanis a Future Media bezárja a lapot) számában egy interjú olvasható az Avalanche Software-es Loke Wallmoval (senior játéktervező) és az id Software-es Tim Willitsszel (stúdiófőnök) a RAGE 2-vel kapcsolatban. Ebből ollózott ki pár gondolatot a WCCFTech.

„Sokat próbálkoztunk a Nanotrite-erők ötletével. Szerintem ezek a játékosnak jobb dinamikát, gyorsabb mozgást, és fegyverek nélküli harcot biztosítanak. Persze a legtöbb harcolást a fegyvereiddel fogod megtenni, viszont a Nanotrite-erők segítenek abban, hogy a fizikát, a mozgást, a játékosságot és a nagyobb [ellenfél]tömeget kezelhesd. Sok időnkbe került eltalálni, de úgy gondolom, hogy igazán együtt fog működni a lövöldözés a Nanotrite-os képességek használatával,” mondta Wallmo. „Az egész arról szól, hogy egy kicsit gyorsabban akcióba ugorhass. Mivel a RAGE 2-nek egy nagy, nyílt világa van, bárhonnan és bármilyen módon megközelítheted a harci szituációkat – például jutalmazzuk azt, ha a képességeidet használod, hiszen ez feltölti az Overdrive-ot és eltérő tárgyakat szedhetsz fel. Ez csak egyike azon elképzeléseknek, hogy akcióba vigyünk és ott tartsunk,” tette hozzá Willits.

A játék színesebb lesz, és ezt a páros meg is erősíti: „Az volt a vágyunk, hogy eltérjünk az első RAGE-től, és megnéztük, hogy az Apex-technológia mit tehet a dzsungelekkel, erdőkkel, mocsarakkal és a túl nagyra nőtt városokkal. Végül is az Apex fényt és színeket hozott a növényzettel. Ennek köszönhetően sokkal színesebb karaktereink lettek, és az emberek fejlődtek, amivel színesebb épületeink és egeink lettek. Most pedig egy marketingkampányunk van. Igazán segített egy egyediséget létrehozni ebben a világban, ami néha túlzottan tele van barna játékokkal,” mondta Willits. „Nem lehet csak színeket hozzáadni mindenhez, így a színesség is a RAGE azonosságának egy része. [A játéknak] szórakoztatónak, őrültnek kell lennie, így ez jól működik azzal, amit a játékmenettel, karakterekkel, frakciókkal akarunk elérni. Sok értelme volt annak, hogy mindent olyan színessé tegyünk, amennyire ez lehetséges volt,” reagált Wallmo.

Az Avalanche amúgy most nem tesz nagy hangsúlyt a járművekre mint például a Mad Max esetében: „Eltérő lesz, ugyanis a játékmenet a járgányokon levő több fegyverre, illetve a több robbanásra, kütyükre, és az egyéb őrült dolgokra fog koncentrálni. Ezzel egy eltérő kezdőpont lesz, amivel bár a járművekre koncentrálnál, de mi nem igazán így tettünk. Lesz egy fő harci járgányod, ami a kies tájakon való harcokra lett fejlesztve, de mindent vezethetsz, aminek kereke lesz, és pár más dolgot is. Rajtad múlik, hogy miként akarsz a világban utazni, és hogy mit tennél. A fő járművek fejleszthetőek lesznek: testreszabhatod a fegyvereket és a loadoutjukat is,” mondja Wallmo.

A RAGE 2 tavasszal jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu