A Resident Evil 7 Cloud Version (ami kizárólag Japánban jött ki Nintendo Switchre) nem lett olyan nagy siker, de a japán kiadó szerint továbbra is megfontolják, hogy a későbbi játékaikat is a felhőkbe vigyék.
„Bár kiadtunk egy bizonyos címet az első félévben, ami a felhő alapú játékot támogatja, ez főképp technológiai kutatás céljából történt, és nem volt jelentős hatása a bevételeinkre. A kutatás eredményei alapján a cégen belül megfontoljuk a felhős játék felé történő további terjeszkedést,” írja a Capcom a pénzügyi jelentésében. Nem nevezték meg a játékot, de ez csak és kizárólag a Resident Evil 7 lehetett (és másik friss példaként a Ubisofttól az Assassin’s Creed: Odyssey-t hozhatjuk fel, ami Japánban cloud kiadásban megjelent a Nintendo Switchre).
A felhős terjeszkedésre idén már több alkalommal is ráláthattunk – az Electronic Artstól a Project Atlast hallhattuk, míg a Ubisofttól azt láthattuk, hogy ők a Google-lel közösen böngészőben futtatható Assassin’s Creed: Odyssey-t hoztak létre. És ez még csak a kezdet – a Microsoft is felfedte az xCloudot…
Forrás: GamesIndustry