Sokban fog újítani a Gears 5!

A Gears of War 4 konzervatív volt – a Gears 5 nem így fog tenni.

Rod Fergusson, a The Coalition menedzsere egy részletes interjúban beszélt a Gears 5-ről, és elárulta, hogy innovatív lesz ez a játék: „A Gears 5 arról szól, hogy a The Coalition személyiségét elhozza a játékba. Egy halom újítást, változást, és eltérő, izgalmas, de továbbra is Gears of Warhoz illő dolgokat fogsz látni benne. A kontrasztra koncentrálunk – a „drámai kontraszt” az általunk használt kifejezés. Azt szerettük volna, hogy a Gears 5 részben ilyen legyen, mintha kicsi, szűk helyekről hatalmas nyílt terekre, vagy a sivatagról egy fagyott tundrára váltanánk. Az élmény során ezt, és a drámai váltást szerettük volna összehozni. A Gears 5 esetében először használunk mozgásdigitalizációt (motion capture-t) – az összes előző játék eltérő szinkront és mozgásért felelős színészeket használt.”

Az egyik fő különbség a Gears of War 4-ben felbukkant új szereplő, Kait főszereplővé avanzsálása lesz: „Ez igazából természetes döntés volt: amikor megnéztük a Gears of War 4 történetét, hasonlított a Mad Max Fury Roadhoz, ami Furiosa történetéről szólt és Mad Max a történetének befejezésében segített. A GoW4 pedig valójában Kaitról szólt, hogy az anyját megmentse, és JD Fenix ebben segített neki. Amikor a Gears 5 történetét áttekintettük, lényegében Kait múltjába nyúltunk: a történetébe, a családjának a locustokkal való kapcsolatába – úgy éreztük, hogy jobb sztori ez úgy, ha nem csak szemtanúi vagyunk, hanem az ő szemszögéből adjuk elő. Rájöttünk, hogy a Gears 5 Kait sztorija, ezért játszódik az ő aspektusából,” mondta Fergusson.

A Gears Popról is beszélt Fergusson: „Készülünk a limitált, puha megjelenésre. A mobilos világban lassan, idővel jelenteted meg a játékot, mert valamelyest tesztelned kell „odakinn”, hogy miként működik. Nem teszed kapásból nemzetközileg elérhetővé. Készülődünk vele, de lassan, sunyi módon elhelyezzük valahol és teszteljük, aztán növesztjük, amíg mindenhol elérhetővé válik. A Gears Pop az első a három tervezett játékunk közül – izgatottak vagyunk a Funkoval való együttműködésünk, és a Pop művészeti stílus átvétele miatt – az utóbbi mintha ide tartozna! Hitelesnek, nem pedig valami olcsó utánzatnak érződik. Tényleg úgy érződik, mintha ez Marcus Fenix lenne! Ez egy remek partneri kapcsolat a Mediatonickal és a Funkoval. Remek mobilos élményünk van, amit szerintem a rajongók imádni fognak!”

A Gears Tactics is megemlítésre került: „A Gears Tactics fejlesztésének kellős közepén tartunk. Az egyik fókuszunk az, hogy „a PC az első” – igazán biztosra akarunk menni abban, hogy hű ahhoz, amilyennek egy PC-s élménynek lennie kell. Az vicces, amikor fogod a játékmenetet, majd átalakítod egy körökre osztott stratégiára: a csapatodra és a fedezékre való hagyatkozásod igazán Gears of War-osnak érződik – a testvériség és a taktikázás, ezekről szól az egész!”

Egyik játéknak sincs még megjelenési dátuma, de a Gears 5 lehetséges, hogy 2019 ősze tájékán, három évvel a GoW4 után jön majd ki Xbox One-ra és Windows 10-re. Ez persze csak tipp, de lehet, hogy bejön majd…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu