Úgy tűnik, hogy a Battlefield V megjelenési buliján a kritikus kommenteket használhatta fel a kiadó.
A november 20-án megjelent második világháborús FPS már a megjelenése előtt is rossz hullámokat adott ki magából a közönség szerint, amikor a marketingben egy féllábú hölgyet használtak. Ekkor mondta Patrick Söderlund (aki azóta már lelépett az Electronic Artstól), hogy „a Battlefield V inkább a nem látottakról, az el nem meséltről és a nem játszottakról szól”, majd hozzátette, hogy a II. vh.-val kapcsolatos általános elképzelés ellenére sok nő harcolt a második világháborúban, illetve aki panaszkodik, az „tanulatlan és nem érti”…
Nos, a svédországi nyitóbuliról felbukkant pár kép a Redditen, és ebből az jön át, hogy az Electronic Arts a negatív kommenteket marketingeszközként használja. Ezeket lefordítjuk: „A feminizmus mindent tönkretesz, a feminácik megpróbálják a történelmet újraírni”, „Genderfield 5!”, „Fehér férfiak! Fehér férfiak! Fehér férfiak!”, „Mi a f___t gondoltak a fejlesztők?”, „A nagypapám ezért rohamozta meg a normandiai partot?”. És a Reddites topic címe is sokat mond: „Battlefield V: szép látni, hogy mindebből tanultak…”
Ez a banner eléggé durva – pont ezek a gondolatok vezethettek ahhoz, hogy a megjelenés előtt is már gyengén teljesített a Battlefield V, de talán tényleg egy picit eltértek a valóságtól, és ezek ellenére ezeket a kommenteket használni az Electronic Arts jóvoltából nem biztos, hogy jó ötlet…
Forrás: WCCFTech