A God of Warnál is „karakteresebb lesz” a Star Citizen: Squadron 42

Chris Roberts, a Roberts Space Industries és a Cloud Imperium Games főnöke a VentureBeatnek adott részletes interjújában eléggé felbecsülte a Star Citizen különálló, egyjátékos részét, a Squadron 42-t, aminek megjelenése legalább két évre van még.

„A különbség eközött [a játék között] és a film között az, hogy minden másodlagos karakternek megvan a saját története és történetszála, amik elég szorosan vannak kötve ahhoz, ahogy a történet kibontakozik. Úgy érzem, hogy remélhetőleg minden érzéseken alapulva működik, és egy igazán remek élmény lesz az embereknek. Ahogy készítjük, látom, ahogy ezek a dolgok megtörténnek, és érzem, milyen lesz, és hogy lesznek az emberek tőle elragadtatva. Olyan mértékben izgatott vagyok, hogy mások is látják és érzékelik ezt.

Tudom, hogy vannak olyan elemek, amik hasonlóak a God of Warban, a Red Dead Redemption 2-ben, vagy a The Last of Usban. Úgy érzem, hogy olyan szinten vagyunk, ami ezen játékok felett van a kapcsolat, a színészi munka és a karakterizáció terén, de persze elfogult vagyok. Remélem, hogy ez az interaktív… akárhogy is nevezed, előrébb lép [a Squadron 42] miatt. Régen ezeket interaktív filmeknek hívtuk. Ebben a történetben, amit te görgetsz előre, te vagy a sztár. Úgy alkottuk meg, hogy te hozod meg a döntéseket. A különbség néhány korábbi játékunkhoz képest az, hogy itt te választod meg, kivel barátkozol össze, kivel töltöd az időt, kivel beszélsz, és azt is, hogy miként ismered meg az ő élettörténetüket – korábban a karakterinterakciókkal kapcsolatos döntéseket neked hoztuk meg, nem pedig te döntöttél.

Ahogy a történet kibontakozódik, és azon belül több karakterrel is események történnek (hiszen enélkül nem lenne nagyon érdekfeszítő a sztori), úgy lesz majd hatással rád. Ha valakit megölnek, és te azzal töltötted el az időt, hogy őt megismerhesd (és kedvelted őt), az sokkal jobban meg kellene, hogy érintsen, mintha azt mondaná [a játék] neked, hogy idegesnek kellene lenned, vagy azt, hogy sírnod kell, csak azért, mert ez van a narratívába építve. Próbáltunk körmönfontak lenni, hogy „lefessük a textúrát.” Amikor ez mind összeáll, szerintem a részletek nagyon hatásosak lesznek,” mondta Roberts.

A Star Citizen: Squadron 42 bétatesztje 2020 második felében lesz, szóval a megjelenés 2021 körülre tehető a legkorábban. A multiplayer űrhajós harc/üzletszimulátor Star Citizen pedig ki tudja, hogy mikor jön ki…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu