Jade Raymond, aki az első két Assassin’s Creed (felelős) producere volt, beszélt a Ubisoftos múltjáról.
A bilbaói Fan & Serious Festival 2019-en került mikrofonvégre Raymond a GameReactor által. Elárulta a Splinter Celles terveinek elmondható részleteit (ő volt ugyanis a 2013-as Splinter Cell: Blacklist és a 2014-es Watch Dogs felelős producere): „Van egy dizájn, ami megvolt, és ezt szerettük volna megcsinálni, de mivel már nem vagyok a Ubisoftnál, nem beszélhetek róla, és nem tudom, hogy ki akarja megosztani ezt a koncepciót.” Tehát voltak tervek egy folytatásra, de Raymond átlépése az Electronic Artshoz (ahol a Motive nevű stúdió alapítója volt, de onnan is eljött azóta… és közben az azóta megszűnt Visceralt is vezette) felborított mindent.
Raymond az Assassin’s Creed akció-RPG irányváltásáról is mondott pár gondolatot: „Nagyobb lett mint amit az eredeti csapat tagjai valaha is elképzeltek volna. Úgy gondoltuk, hogy három játék lesz, de most már húsz, vagy annál is több volt. Az evolúcióval kapcsolatban egyértelműen RPG-fókuszú lett az Assassin’s Creed. Szerintem a siker a [játékosok] lekötéséről szól, amikor van egy történet, és annak az eleje, közepe és vége. Ha ennek vége, nehéz lekötni őket, de úgy gondolom, hogy a megoldás az RPG-rendszerekben van. Ott szerzed meg a hosszútávú lekötést, és itt tudsz a világgal több módon interakcióba lépni. Az Assassin’s Creed jóval RPG-sebb lett, és ez számomra érdekes, mert amikor mi először csináltuk, egy akciójáték volt – sokkal inkább egy tiszta, puritán nyílt-világú akciójáték. Ez érdekes – és szerintem [a franchise] inkább a felhasználók döntéseiről, a rendszerekről szól, és ezek jók, mivel a játékosok kifejezhetik magukat vele.”
Szóval a Ubisoft akár ezt a 2013 tájékán létrehozott koncepciót is felhasználhatja a következő Splinter Cellhez, amit azért már régóta várunk, és talán készül is…
Forrás: WCCFTech