God of War: voltak tervek DLC-re is!

Cory Barlog, a God of War rendezője a Kinda Funny podcastjén elmondta, hogy túlzottan ambíciózus tervek voltak Kratos és Atreus történetének kibővítésére, amiről azt is elmondta, hogy sosem tervezte nyílt világúra.

„Egy igazán szórakoztató ötletem volt egy DLC-re, amit csak azért bánok, mert meg szerettem volna csinálni, de túl nagyratörő volt. Önálló, saját dolog lett volna, amire jogosan mondták a többiek, hogy ez nem DLC, ez túl nagy ahhoz,” mondta Barlog, aki tehát a The Last of Us: Left Behind, vagy az Uncharted: Lost Legacy stílusát követve önálló címet tervezett volna a tavaly áprilisban megjelent God of Warhoz. Még azt bánja a rendező, hogy nem tudta a megjelenési napra elkészíteni a fotó módot és a New Game +-t.

A VentureBeatnek adott interjújában pedig elárulta, hogy kitartott amellett, hogy a God of War ne legyen nyílt világú: „Hajthatatlan voltam afelől, hogy nem tudtunk nyílt világú játékot csinálni [a Sony Interactive Entertainment Santa Monicával]. A belépési költség és az elvárás túl nagy lett volna, és ez ellen nem tudtunk volna küzdeni. Egyszerűen nincsen meg hozzá az infrastruktúránk és a rendszereink. Nem akartam ezt. Hogy ezt meg lehessen valósítani, és hogy [a Ubisofthoz és a Rockstarhoz] hasonló összetettség legyen, sok ember kell. Mi nem akartunk ebből a szemszögből befektetni, és én azt akartam volna, hogy a játék világa nagy legyen és ne üres, hanem a felfedezéssel kapcsolatos meglepő pillanatokkal teli. Úgy érződött volna, hogy vannak területek, ahol szinte semmi sem történik, de aztán hirtelen egy teljesen új szint nyílt volna meg, ahová nem vezérelt volna el a God of War, hanem csak simán felfedezted volna azt.”

A „szélesen lineáris” fogalmat is kifejtette Barlog: „Amikor azt kezdtük mondani, hogy „szélesen lineáris”, nem volt rá meghatározásom. Az egyik pályatervező kezdte ezt használni. Ez egy jó jellemzés, mert mindig is azt mondtam, hogy [a God of War] „nem nyílt világú”. Ez a legrosszabb, amikor valamit úgy fogalmazol meg, hogy mit nem takar a kifejezés. Jobb, ha egy jó (pozitív) jelentésed van.”

Vajon mi lett volna a God of War elvetett, túl nagy DLC-je? Nagy eséllyel játszhatjuk majd, mert kizárt, hogy a történet ne kapjon folytatást…

Forrás: PushSquare, GameSpot

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu