A már több mint három és fél éve bejelentett Final Fantasy VII Remake kihívásairól beszélt egy tavalyi interjúban Shinichiro Biwa, a Square Enix tervezője – ezt az interjút még mindig csak részleteiben sikerült csak lefordítani.
Biwa elárulta, hogy nagy kihívás számukra az eredetileg körökre osztott RPG-t egy akció-RPG-vé átdolgozni. Emiatt a harcmezőket alaposan át kell dolgozni, ugyanis így a karakterek és az ellenfelek mozgását is figyelembe kell venni a tervezéskor, ami az alapjáték esetében nem volt gond. Minden átdolgozott területnek három lépésen kell átesnie. Az első: a Final Fantasy VII helyszíneinek értelmezése. A második: a helyszínhez módosítások, bővítések tervezése, amiket a megbeszélések során el kell fogadtatni, továbbá így ki kell deríteni, hogy a módosításokhoz mennyi erőforrás szükséges. A harmadik: ezeket mind beimplementálni a játékba, majd a helyszín feljavítása (grafikailag pl.).
A világ helyszíneinek építése előtt mindent (karakterek, ellenfelek, animációk, objektumok, assetek) meg kellett alkotni, majd elfogadtatni a vezetőséggel. Csak ezután lehet terítéken az építés, a feljavítás, finomhangolás. Biwa szerint az első része ennek a gondolatnak tavaly nyárra lett kész, így a világépítésen van a sor. Csakhogy így gőzünk sincs, mikor jön ki a PlayStation 4-re bejelentett Final Fantasy VII Remake első epizódja!
Forrás: WCCFTech