Mortal Kombat 11: cross-playben is gondolkodik a NetherRealm

A Nintendo Switch portról is megtudtunk pár dolgot.

Hideg/melegvizes zuhany a NetherRealmtól – először bemondják, hogy „ja, PC-seknek és Switcheseknek nincs béta”, most meg egy pozitív infót is megosztottak. A WCCFTech megkérdezte Derek Kirtzicet, a NetherRealm játéktervezőjét arról, hogy mi a helyzet a cross-play-jel. Azt válaszolta, hogy bár részleteket nem árulhat el, megfontolják és talán meg is oldhatják valamikor.

Bár ez valamelyest kitérő válasznak tűnik, van indoklás is emögött – a Mortal Kombat 11 ugyanis az eddigi NetherRealm-játékokhoz képest (Mortal Kombat (9), Mortal Kombat X, Injustice, Injustice 2…) nem Unreal Engine 3-at, hanem az engine négyes variánsát fogja használni. Szintén a WCCFTech írt arról, hogy 2019 során mind a hét érintett platform (PC, Mac, iOS, Android, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch) cross-platform funkciókat kap a bejelentkezéstől a hangos kommunikáción át a matchmakingig, a trófeákig/achievementekig és adattárolásig/felhő alapú elmentésekig. A fejlesztők pedig valószínűleg pont erre várnak, hogy az Unreal Engine-en keresztül képesek legyenek cross-play-t csinálni, hogy a PlayStation 4/Xbox One/PC/Nintendo Switch négyes egymás ellen játszhasson. A cross-platform csapatos, matchmakinges UE4-frissítés 2019 második felében lesz.

Ha már szóba került a Nintendo Switch, nos, erről megtudtuk, hogy ezt közvetlenül nem a NetherRealm fogja fejleszteni. A GameRevolutionnek Trevor Traub, a játék producere ezt nyilatkozta: „Különleges geometriabeli csökkentések vannak a Switchen, hogy működjön rajta a játék. A végeredmény amúgy igazán fantasztikus! Nem belsőleg fejlesztjük, ugyanis a Shiver Studios fejleszti egy időben velünk, úgyhogy egyfajta társfejlesztésről van szó. Nincsen kivételezett platform a fejlesztésben. Alig várom, hogy játszhassak vele, mert én Xboxon játszom, de a Switchen gyakorolni fogok!” A geometriabeli csökkentés magyarul kb. annyit takar, hogy például kisebbek lehetnek a karakterek, kevesebb háttérbeli grafika van, vagy akár maguk a karakterek is kevesebb részből épülnek fel (azaz mondhatni a „csontvázuk” egyszerűsödik). A Shiver Studiosról pedig nem nagyon hallottunk még – ők korábban a Scribblenauts szérián dolgoztak.

A Mortal Kombat 11 április 23-án jön ki PlayStation 4-re, Xbox One-ra, PC-re és Nintendo Switchre.

Forrás: WCCFTechWCCFTechWCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu