A talaj és környezet modernebb kidolgozására keresnek új embert.
Tisztában vannak azzal a Nintendónál, hogy bár a The Legend of Zelda: Breath of the Wild óriási siker volt, ugyanakkor a 3 dimenziós környezet: mezők, erdők, hegyek kidolgozása hagyott némi kívánnivalót maga után. Úgy tűnik, hogy éppen ezért szeretnének erősíteni ezen a téren.
Éppen ezért a 3D-s környezet kidolgozására keresnek egy olyan alkalmazottat a következő Zelda-részhez, aki az Eiji Aonuma által irányított Zelda-csapat berkeiben dolgozna majd a jövőben, ha felveszik a munkakörre. A pozíciót egyébként „globális topográfiás produkciós munkálatoknak” hívják és a munkakörben külön megnevezik azt is, hogy olyan terepet kell majd kidolgozni, mint a dungeonök, vagy az egyébként környezeti elemek kidolgozása más helyszíneken.
Nem ez az első eset, hogy az új Zeldához embert keresnek, pedig amúgy a híres JRPG-sorozat legújabb, készülő részéről még nem tudunk az égvilágon semmit. Annyit ez alapján márt most is tudni, hogy a fejlesztők a környezeti elemeken javítani akarnak, korábbi hírekből és információkból pedig azt lehet leszűrni, hogy a szkriptelt eseményeken és az ellenség mesterséges intelligenciáján is javítani szeretnének. (Az utóbbira bizony alaposan ráfér: BadSector.)