Lineáris történetet fog előadni a The Outer Worlds!

Tim Cain (aki a társával, Leonard Boyarsky-val az eredeti Fallout elindításában kulcsfontosságú volt), a The Outer Worlds egyik rendezője a GameInformernek adott interjújában több részletet is közölt a játék történetvezetési stílusáról.

„A sztoristruktúránk olyan mint egy focilabda: vannak olyan pontok, amiken mindenki áthalad (pl. amikor a hajódhoz megszerzed a generátort). Együtt dolgoztál-e emberekkel? Megvetted-e? Több mint egy van odakinn belőlük, szóval melyiket szerezted meg? Hogy kezelted azokat az embereket, akik azt használták? Megpróbáljuk úgy rendezni a történetet, hogy lesznek pontok, amiken minden játékos áthalad, de megpróbálunk emlékezni a kontextusra, összefüggésre, amik miatt megváltoznak a dolgok, hogy tükrözzék a döntéseidet […] Nem követeljük [a játékosoktól], hogy azok a drámai pontok bármilyen meghatározott módon kelljen, hogy bekövetkezzenek,” mondja Cain. A nagyobb szerepű karaktereket is megölhetjük majd a játékban, ami még inkább megváltoztathatja a befejezést is például.

Nem lesz hagyományos morálrendszer! „Itt a jó választás, itt a rossz. Nos, ilyesmi nem lesz. Ehelyett „Megteheted ezt vagy azt. Ez X-et, az Y-t okoz” lesz. Te döntesz arról, hogy mi érdekel. Mi van akkor, ha a gonoszabb választás a jobb végkifejletű? Mi van akkor, ha több ember menekül meg a gonosz döntéssel? De ez gonosz! De az eredmény jobb! Rosszabb választás-e ez? Nem tudom, hogy a moralitást megválaszolhatod-e aritmetikával, de lesznek olyan dolgok a The Outer Worldsben, amikor nem leszel teljesen biztos abban, hogy ez rossz [döntés] lesz-e,” tette hozzá Cain, aki szerint több hibrid játékstílus is lehetséges lesz a játékban. Akár teljesen pacifista megközelítés is megvalósulhat, ha lopakodó és beszélgető stílusra hajlunk rá.

A The Outer Worlds idén érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu