Menu

„Transzgendert csinált a fiamból az Apex Legends!”

Egy szülő ezt állítja a Respawn nemrég megjelent, és azóta igencsak nagyot menetelő free-to-play battle royale játékából.

A Redditen van egy topic, amiben egy egy csillagos Xboxos értékelés lett megosztva: „A fiam mostanában ezzel játszik, de van egy probléma: csak a női karakterekkel játszik. Úgy gondolom, hogy ez a játék transzgenderré változtatja a fiamat. Nem vagyok egyedül ezzel a Facebook csoportomban – mások is hasonló problémával rendelkeznek.”, olvasható az értékelésben. A reakciók eléggé poénosak: „A női [karaktereknek] kisebb hitboxuk van”, „Azért játszik a női karakterekkel, mert ők jók”, „Együttérzek: a Pathfinderrel játszok és egy Transformerré alakít át engem”.

A Twitteren is eléggé támogatóak a kommentek… de a Respawn irányába: „Szerintem az artwork az egyik (kicsi, de fontos) ok, amiért az Apex Legends olyan jó rajtot vett: egy női ninja egy menő felszerelésben bikini helyett, egy fekete csávó egy nehéz pajzzsal, és egy rejtélyes személy egy hollóval. […]”, „Bangalore a kedvenc női kitalált karakterem lesz!”, „Az Apex Legendsnek jelenleg több női játszható karaktere van mint férfi. Ez talán az első ilyen alkalom egy FPS-ben.”.

Az Apex Legends amúgy sikeres, mégpedig k…ifejezettül. Egy hét alatt 25 millió játékos, és a megjelenés óta, ha csak egy napot nézünk, már a Fortnite-ot is leverte a Respawn játéka. A Gamoloco, ami nagyobb streamelő oldalak statisztikáit követi nyomon, bemutatta, hogy a Twitch Rivals rendezvénnyel az Apex Legends az eddigi legjobb videojátékos rajtot mutatta be a Twitchen. 24 óra alatt 8,4 millió megtekintett óra? Abszolút kifogástalan adat. A negyedik hely mellett a 13. és a 15. pozíció is a játéké a toplistán.

És ez még tovább emelkedhet – a South China Morning Post arról ír, hogy a Tencent, a kínai techgigacégek egyike már tárgyal az Electronic Artsszal arról, hogy az Apex Legends hivatalosan is elindulhasson Kínában. Mivel korábban a Fortnite-ot (Epic Games) és a PlayerUnknown’s Battlegroundsot (Bluehole/PUBG Corp.) is már bevitte a többszáz millió potenciális játékossal rendelkező országban, már van tapasztalata a cégnek…

Forrás: Gamebyte, WCCFTech, Gamesindustry

Spread the love

No comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



NAPI COSPLAY BABE: Jeanette (Vampire the Masquerade: Bloodlines)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu

https://smallseotools.com/