Jóval előrehaladottabb állapotban volt a Visceral törölt Star Wars-játéka, mint amit láttunk belőle!

A Visceral játéka a fejlesztés szemszögéből nem tartott ott, ahol eddig hittük. Ezt nem más erősítette meg mint a korábban az Uncharted-szérián dolgozó Amy Hennig, aki a Ragtag névre hallgató projekt kreatív rendezője volt!

„Úgy gondolom, hogy a Visceralt sok kihívás szorongatta. Ennek ellenére egy játékon dolgoztunk – az emberek azt hitték, hogy ez egy Uncharted Star Wars volt! Ez bár egyszerűsítő volt, de mégis hasznos, mivel az emberek így elképzelhették magukban a játékot. De ez azzal is járt, hogy a Frostbite engine-t kellett használnunk, mert belsőleg az volt a kezdeményezés, hogy mindenki ugyanazon a technológián legyen… csakhogy ez egy olyan engine volt, amit FPS-ekhez készítettek, nem pedig filmszerű, külső nézetes játékhoz, így a külső nézetes platformozást, mászást, és fedezékbe vonulást felépíteni és az engine-be rakni (ami nem arra készült!) kihívás volt. Sok alapvető munkát elvégeztünk, és szerintem a[z Electronic Artsos] csapatok hasznot húzhattak belőle, mert egy közös, megosztott engine [a Frostbite], de kemény ez, amikor sok időt szánsz ezek elvégzésére, majd utána nem tehetsz semmit sem!”, mondta Hennig a USGamernek.

Hennig szerint a Project Ragtag „jó volt”, de az Electronic Arts üzleti terveibe nem illett már bele. Elárulta azt is, hogy jóval előrébb tartottak fejlesztésileg ahhoz képest, ami bemutatásra került: „Azt kívánom, hogy bárcsak többet láthattak volna belőle az emberek, mert jóval előrébb tartott [fejlesztésében]. És ez jó volt… csak végül nem volt logikus az Electronic Arts üzleti terveiben. Megváltoztak a dolgok, mialatt ott voltam náluk. Ez ellen pedig mit tehetsz…?”

Vajon készül-e még az átdolgozott Ragtag az EA Vancouvernél? Volt arról pletyka már, hogy nem!

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu