Nem lesznek agyatlanok a bajtársaink a The Outer Worlds-ben!

Az Obsidian egyre többet fed fel a GameInformernek – ezúttal a harcostársainkról tette ezt a csapat.

„Egy olyan játékkal, mint a miénk, egyensúlyoznod kell, mert nem kötelező, hogy magad mellé vegyél valakit. Egy teljes, egész élményed lehet a bajtársakkal kapcsolatos tartalmak nélkül, egyedül is, de ezzel egyidőben szeretnénk, ha a játékosok, akik magukkal viszik őket, úgy érezzék, hogy nekik is közük van az egészhez. Bár óvatosnak kell lennünk, hogy ne tegyük őket kötelezővé, megnézzük, hogyan hozhatjuk be őket,” mondja Carrie Patel, a senior narratívatervező. „Tudtuk, hogy azzal a Firefly-szerű segítőtársakkal rendelkeznünk kell. Azt szerettük volna, hogy egy csoport eltérő személyiségű karakter legyen belőlük, akik együtt, ugyanazon a hajón vannak, és tudtuk, hogy egy kisebb létszám szükséges, hogy mindenki különböző legyen,” mondja Nitai Poddar, a narratíva tervezője. A Firefly alatt nagy eséllyel a 2002-es űr-western drámasorozatra utalhatott.

A bajtársaink magunk mögött is hagyhatnak, ha nem értenek velünk egyet, de ez nem egy morálrendszeren alapul majd. Az Obsidian arra koncentrált, hogy a fontosabb döntésekre miként reagáljanak kollégáink. „Vannak módjaink arra, hogy egy partnered elhagyjon,” mondja Megan Starks, egy másik senior narratívatervező. „Ha el is veszíted a pontalapú morálrendszert, szerintem szerzel valamit azzal, ha kézzel gyúrsz meg pár olyan pillanatot, ahol a kollégád azt mondja, hogy „miért is csinálod ezt? elvesztetted az eszed!”, és ez megadja a játékosnak azt az izgalmas lehetőséget, hogy azt mondhassa, „ezt gondolhatod… de itt vannak az indokaim”, és ezt hozzáköthetjük egy meggyőzéshez vagy ahhoz, hogy ellenőrizhessük a vezetői szerepet, így a játékos jobban jutalmazottnak érezheti magát,” tette hozzá Poddar.

Az Obsidian „nem-Fallout” The Outer Worlds-e idén érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu