A kalkuláció nem téved majd. (Elvileg. Gyakorlatilag meg még kérdéses, ugyebár…)
A szokásos blogposzttal jelentkezett a Steamen a TaleWorlds Entertainment, akiktől a lényeg magyarul kb. így hangzik: „A játék végülis csigalassúvá teheti a csapatodat, de legalább lesz olyan korrekt, hogy elmondja, miért gyorsabb mindenki tehenestül nálad. A korábbi játékaink nem voltak kellőképp átláthatóak, mivel nem sokat mondtak el a végeredményt leszámítva.”
Az infócsíkon ellenőrizhetjük a sebességünket, és ha belenézünk, pontosabban is megtudhatjuk, hogy mi okozza a csigatempónkat. Itt lép ugye be a matek és az algoritmus, és ez alapján kideríthetjük, hogy miként közlekedhetnénk gyorsabban… például egy lóval.
Figyelni kell arra is, hogy ne legyünk túlterheltek, így több állat és katona segítségével elkerülhető lesz az, hogy már az összeroskadás szintjén kb. másodpercenként egy pixelt mozog a csapatunk…Csakhogy a nagyobb hadseregek lassabbak, így a katonákkal, lovakkal való bővítés lassíthat minket, és ha sok az állat, nehéz összeterelni őket, és így emiatt szintén lassulhatunk.
Úgyhogy azért tervezni és matekozni kell, hogy milyen megközelítéssel haladjunk úgy, hogy ne legyünk egy kétütemű, kerékkel már nem rendelkező Trabantnál is lassabbak. A Mount & Blade II: Bannerlordnak – ami PC-re készül – még nincs hivatalosan bejelentett megjelenési dátuma.
Forrás: PCGamer