A matekon múlik majd a közlekedés sebessége a Mount & Blade II: Bannerlordban!

A kalkuláció nem téved majd. (Elvileg. Gyakorlatilag meg még kérdéses, ugyebár…)

A szokásos blogposzttal jelentkezett a Steamen a TaleWorlds Entertainment, akiktől a lényeg magyarul kb. így hangzik: „A játék végülis csigalassúvá teheti a csapatodat, de legalább lesz olyan korrekt, hogy elmondja, miért gyorsabb mindenki tehenestül nálad. A korábbi játékaink nem voltak kellőképp átláthatóak, mivel nem sokat mondtak el a végeredményt leszámítva.”

Az infócsíkon ellenőrizhetjük a sebességünket, és ha belenézünk, pontosabban is megtudhatjuk, hogy mi okozza a csigatempónkat. Itt lép ugye be a matek és az algoritmus, és ez alapján kideríthetjük, hogy miként közlekedhetnénk gyorsabban… például egy lóval.

Figyelni kell arra is, hogy ne legyünk túlterheltek, így több állat és katona segítségével elkerülhető lesz az, hogy már az összeroskadás szintjén kb. másodpercenként egy pixelt mozog a csapatunk…Csakhogy a nagyobb hadseregek lassabbak, így a katonákkal, lovakkal való bővítés lassíthat minket, és ha sok az állat, nehéz összeterelni őket, és így emiatt szintén lassulhatunk.

Úgyhogy azért tervezni és matekozni kell, hogy milyen megközelítéssel haladjunk úgy, hogy ne legyünk egy kétütemű, kerékkel már nem rendelkező Trabantnál is lassabbak. A Mount & Blade II: Bannerlordnak – ami PC-re készül – még nincs hivatalosan bejelentett megjelenési dátuma.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu