Hogy tud jobb játékokkal előrukkolni a Google Stadia mint egy asztali konzol?

Phil Harrison, a Google alelnöke a PCGamesN-nek elmondta, hogy a Google Stadia hogyan is tud jobb, mélyebb szimulációval rendelkező játékokkal előrukkolni egy hagyományos, asztali konzolhoz képest.

„Amikor egy majdnem korlátlan számítási teljesítményed van egy adatközpontban, amivel a céljaidat és a játéktervezetedet tudod támogatni – mindegy, ha egy lényegesen jobb multiplayerben, vagy a fizikában, szimulációban bukkan fel -, vannak olyan dolgok, amiket egy adatközpontban megtudunk csinálni, amit ti egy elzárt, önálló készülékben nem.

Úgy gondoljuk, hogy a fejlesztők néhány igazán földi dologtól lesznek izgatottak, de azok mégis nagy hatással lesznek a teljesítményre és a [játék]skálázhatóságra. Ha kell, akkor lényegében több petabájtni, igazán gyors tárhely lesz helyileg a játékodnak, és ez azt jelenti, hogy egy jóval összetettebb adatbázist vagy szimulációt tudsz alkotni.

Ha egy fejlesztő megnézi, hogy milyen erőforrásokat tudunk elhozni egy játékhoz, jóval nagyobb, jelentősebb lehet az, hogy a világban minden játékosnak állandó emléke lesz, ami a játék teljes élettartamán át tart. Több tízezer NPCt rakhatsz be, és mindegyiknek összetett kapcsolata lesz egymással és a játékossal egyaránt – és ez folytatódó lesz. Ehhez egy nagy adatbázis kell, amit egy különálló, önálló gépben nem tudsz megcsinálni,” mondja Harrison.

De ez csak akkor lehet kihasználható, ha Google Stadia-exkluzív játékokról van szó (így nem lenne figyelembe véve a konzolok lehetséges korlátja), és – ahogy korábban is – a PR-szöveg kihagyta az internetkapcsolat minőségének nagyságát. Ha nincs internet, nincs Stadia. Ha nincs elfogadható internet, nincs Stadia.

Emiatt pedig nem csoda, hogy a nemrég elvégzett Egyesült Királyság-beli felmérésben (amiről mi is beszámoltunk) továbbra is a next-gen PlayStation és Xbox iránt jobban érdeklődnek az emberek mint a Google Stadia iránt…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu