„Eltűnnek a platformok, mivel megosztó üzenetet közvetítenek!”

A korábban a Ubisoftnál az Assassin’s Creeden dolgozó Benjamin Charbit, aki azóta megalapította a Darewise-ot, úgy véli, hogy a platformok koncepciója el fog tűnni.

„A Project C[, a Darewise játéka] egy eszközagnosztikus cím. Jelenleg mobilon futtatjuk felhő alapú játékszolgáltatások révén, és így is terveztük meg már az első naptól kezdve. Szerintem a platformok koncepciója abszolút el fog tűnni. Az élmény fog számítani, és hogy példával illusztráljam, minden alkalommal, amikor valami újat tervezünk, mindig átvisszük egy mátrixon, ami azt mondja, hogy „oké, rendszer, mit csinálhatok egy fürdőszobai/wc-szünet közben az okostelefonomon? Mit tehetek, ha egy taxiban vagyok az okostelefonommal? Mit tehetek, ha két szabad órám van otthon? Ha öt órányi időm van délután a konzolommal?” Ez egy abszolút megosztó üzenet.

A Google Stadia értelemszerűen érdekes lehetőség lesz, de biztosra akarok menni, hogy a játékot bármikor játszhasd, és egy fontos dolog az, hogy úgy van megtervezve, hogy ne kelljen órákon át, vagy minden egyes nap játszanod. Ez egy korlát, ami mindig is nagy baj volt velem, mert gyerekként ez könnyű volt… de igen, van egy lányom, egy céget működtetek, és még mindig kib_szottul imádom ezeket a játékokat. Mit játszhatok ma, ami igazán jó minőségű, és alacsony belépő korláttal rendelkezik? Fortnite-ozhatok, Supercell-játékokkal játszhatok, és bár imádom ezeket, ezek inkább kompetetív, versengő embereknek szánt játékok… mert mindig ott van a győzelem. Imádom a nyílt világú élményt, a légvárépítést, a kalandot – azt szeretném, ha játszhatnám. De most semmi ilyesmivel nem játszhatok. Nem játszhatok a Red Dead Redemptionnel, mert nincs ötven órám egy jó élményre. Túlzottan korlátozó, bonyolult. Ehelyett meg akarom adni a szabadságot a játékosoknak azt mondva, hogy „igen, néha az okostelefonomon, néha pedig a PC-men vagy a konzolomon fogok játszani”,” mondja Charbit.

A Project C egy, a SpatialOS rendszerét használó, nyílt világú multiplayer játék lesz – és ha platformoktól független lesz, az még igencsak érdekes jövőképet festhet neki, illetve a játékiparnak is.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu