Nem küzd anyagi problémával a CD Projekt RED; emberibb lesz a túlórázás is!

A Kotakunak adott interjújában Marcin Iwiński (a cég vezérigazgatója), illetve Adam Badowski több témát is érintett.

Megerősítették, hogy bár van pénzük (ezzel cáfolva az anyagi problémákkal kapcsolatos pletykákat), nagy kihívás volt számukra a technológiacsere a The Witcher 3 és a Cyberpunk 2077 között: „Ez mindig ugyanaz a történet az iparon belül. Ha megváltoztatod a technológiát, miközben a játékot készíted, ez mindig is egy rémálom a legtöbb cégnek.”

A crunch, az erőltetett menet kérdésköre is felbukkant az interjú során. Erről ugye már sok rosszat hallottunk az Epic Games, a NetherRealm Studios, és a Rockstar Games esetében is (és mind a háromról be is számoltunk). Erről Iwiński azt mondta, hogy (bár a CD Projekt RED-ben is vannak keméyebb, húzós időszakok) nem lesz kötelező ebben részt venni, és igyekszik a cég „jóval emberibb” lenni az alkalmazottakkal (erről azért lenne mit tanulni másoknak is…).

„Arról vagyunk ismertek, hogy tisztelettel kezeljük a játékosokat. Ezzel kapcsolatban dolgoztunk keményen idáig is, és szeretném, ha arról is ismertek lennénk, ha a fejlesztőkket is tisztelettel kezeljük. Tisztán kommunikáltuk az emberek felé, hogy természetesen vannak olyan pillanatok, amikor is keményebben kell dolgoznunk – úgy gondolom, hogy az E3-as demó ennek jó példája -, de azt akarjuk, hogy jóval emberiebbek legyünk, és tisztelettel kezeljük az embereket. Ha szükségük van szabadnap(ok)ra, akkor megtehetik ezt. Senki felé sem fogunk rosszallóak lenni, ha így tesznek. […] Ezt az állásfoglalást kijelentve remélem, hogy megmutatkozódik, hogy ezt a problémát igencsak komolyan kezeljük,” idézve a két lengyel illetőt. Szóval nem szabadulnak meg a crunchtól, de nem fogják kötelezővé sem tenni azt – persze szociálisan rákényszeríthetik az alkalmazottak a többiekre (akik ezt nem akarják) a túlórázást…

A Cyberpunk 2077 tehát kinn lesz az E3-on, és a CD Projekt RED igazán készül is erre az eseményre. Mi már várjuk…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu